For noen gravide er ikke alt bare enkelt og greit. Årsakene kan være mange og man går og bekymrer seg for om det går bra eller ikke.
svangerskap utenfor livmoren,noen som har opplevd det?
20:04 1.04.2008
Lurer litt på ett par ting, håper noen vil svare..
Hvor lenge etter at dere skulle ha mensen merka dere at noe var galt?
Fikk dere noe blødning da dere skulle ha mensen?(varte den lenge)?
hadde dere murringer i ryggen og stikninger osv i ene sida eller begge?
grunnen til at jeg spør er at jeg har hatt en blødning jeg trodde var mensen men før den var orntlig ferdig så fikk jeg murringer og stikninger osv ,blødningen var litt rar å nå har jeg litt farget utflod samtidig,pleier aldri ha det etter mensen heller..å det blir nokså plagsomt utover kvelden kjenner jeg.. men ikke vondt sånn sett..tenker jo på xu om det var d d het..?
Sv: svangerskap utenfor livmoren,noen som har opplevd det?
10:58 8.04.2008
Hei
Opplevde exu i november i fjor. Kjente stikkinger på høyre siden allerede før jeg ventet mensen og i en tid etterpå. Testet meg noen dager etter IKM, negativt. Fraslo tanken om at jeg var gravid... Helt til jeg syntes jeg hadde såpass mange graviditetssymptomer at jeg testet på nytt etter 3 uker, positivt! 3 uker etter dette igjen (jeg var 10 uker på vei), ble jeg akutt syk og skikkelig vont i underlivet. Ble innlagt og undersøkt der dem fant Exu i høyre eggleder. Ble operert samme kveld. Egglederen var sprukket, derfor de voldsomme smertene og indre blødning. Har hørt at exu kan løse seg opp av seg selv og komme ut som en vanlig abort. Du får teste deg på nytt, du har sikkert gjort det ? Ved exu vil graviditetshormonene utvikle seg langsommere, derfor testet jeg negativt på et tidspunkt jeg burde testet positivt.
Anonym
Sv: svangerskap utenfor livmoren,noen som har opplevd det?
19:03 10.04.2008
Jeg ble innlagt to ganger på sykehuset fordi de var redd for ar forsteret lå utenfor livmoren. Hadde akutte underlivssmerter som var så vonde at de ikke kunne beskrives. Men barnet mitt ligger heldigvis der det skal være.
Anonym
Du må være innlogget eller medlem for å skrive innlegg.
Klikk her for å logge inn eller bli medlem