GRAVID og ny her på BarniMagen?
Det er gratis å melde seg inn
Velkommen! Registrer deg her
Alle forum på BIM

Terminkalkulator:
Siste mens:

(husk punktum)

Les mer om terminberegning

Kompliserte svangerskap

For noen gravide er ikke alt bare enkelt og greit. Årsakene kan være mange og man går og bekymrer seg for om det går bra eller ikke.
Kantløsning, nederste del av morkaka
12:54 2.04.2008
Har noken opplevd dette? Har blødd, hatt blodansamling no i tre veker. Er innlagt på jukehus for å vere i nærheita om det skal verte store blødningar. Legane sei eg kan blø slik ei stund til når livmora veks. Spennandes! Har våre fleire gangar på ultralyd og får tablettar for å ikkje blø so lett.Er 18 + 4 no.
Anonym
Sv: Kantløsning, nederste del av morkaka
19:16 18.04.2008
Hei! Jeg har også hatt et par blødninger nå. en i forige uke og en i natt.. i dag fant dem ut at morkaka mi har løsna litt på den ene kanten..
Blør du mye? Jeg er bare 17+6... Hvilke beskjeder har du fått? skal du være i ro? Være forsiktig? Har dem noe svar på hvorfor det har skjedd?
Smulen&Skalken
Sv: Kantløsning, nederste del av morkaka
11:05 6.05.2008
Kor det går med deg? Eg er 24 veker i dag. Det har roa seg mykje med meg no for hadde sist friske blødning for tre veker sidan. So lenge eg ikkje har frisk blødning kan eg vere oppå å gå rundt men ingen tunge løft og slikt. Dei veit ikkje kva som gjer det nei. Eg har stort sett hatt blodansamlingar og det har komt ut mørkt, litt om morgenen.
Anonym
Du må være innlogget eller medlem for å skrive innlegg. Klikk her for å logge inn eller bli medlem

(Fyll inn mottakers e-post adresse og klikk send. Du kommer tilbake til denne siden etterpå)

------- Annonser -------