GRAVID og ny her på BarniMagen?
Det er gratis å melde seg inn
Velkommen! Registrer deg her
Alle forum på BIM

Terminkalkulator:
Siste mens:

(husk punktum)

Les mer om terminberegning

Kjøpeguiden 3.trimester

Kjøpeguiden 3.trimester
Nå nærmer det seg fødsel for mange av dere, og her kan dere diskutere villig vekk det som er av ustyr, hva trenger man, hvor finnes det bra og eventuelt billige saker?
Vi har også laget en oversikt til deg, så du kan få et bilde av hva som finnes der ute.
Er det ting du mener at mangler, så send oss gjerne en mail på tips@barnimagen.com
Noen som vet noe om madrasser?
22:23 2.04.2008
Hei!

Jeg trenger en madrass som er skreddersyd etter mål eller som kan klippes til - men den må ikke være giftig eller på kreftlista som f.eks. skumgummi er....

På f.eks. Ullkorga finnes det både ullmadrass og polyesterfiber - hva er best? Hva er forskjellen?

Takknemlig for alle svar!
Sing
Sv: Noen som vet noe om madrasser?
18:41 3.04.2008
Hei! Kan ikke gi deg godt nok svar, men kan forteller hva vi har gjort og skal gjøre. ;-D

Til grindsengen har vi kjøpt svane baby, den er å finne i 2 str. 60x 120 og en til som jeg ikke husker.
Til vogga har vi kjøpt skum....under sterk tvil. Skal ha noe på den igjen, og den kommer til å bli ofte vasket og luftet. Er skeptisk til skum.

Svanemadrassen er med vaskbart trekk, og flere lag inni som en kan ta ut å vaske når det måtte passe, og eventulet kjøpe nytt et og et lag om babyen har griset veldig på det, gulp, oppkast tiss ogsv.

Hm.... vet ik om du kom noen vei med svaret mitt. Men lykke til med valget og kjøpet. :-D
maimamma
11:54 4.04.2008
Tusen takk for svar!

har hørt at skumplast ikke er så farlig som skumgummi...

Prøver nok Ullkorga sin ull- eller polyestermadrass tror jeg.
Sing
22:14 19.05.2008
Til vuggen bestilte vi madrass skreddersydd på mål fra Ullkorga. Husker ikke hvilken type, er tre år siden.
allegodetingertre
Du må være innlogget eller medlem for å skrive innlegg. Klikk her for å logge inn eller bli medlem

(Fyll inn mottakers e-post adresse og klikk send. Du kommer tilbake til denne siden etterpå)

------- Annonser -------