Dette er forum for deg som veier mer enn 90 kilo. Her kan dere diskutere hva dere vil, så lenge "inngangsbiletten" er der, nemlig at du veier mer enn 90 kilo! Du som bare skal slanke deg noen kilo kan sjekke kosthold og helsedebatten, der finner du likesinnede.
Her kan dere "snakke" med hverandre og utveksle erfaringer og forhåpentligvis backe hverandre opp til ikke å tåle dritt fra de som vet best, om det er folk i helsevesenet eller andre steder. Vi har fått inn flere historier fra både sinte og fortvilede damer som vi vil legge ut under en egen avdeling på "minhistorie" Så fyr løs!
Vennlig hilsen jordmor Siri
Har noen lyst til å legge ut magebildene sine her?
07:12 3.04.2008
Jeg er lurer sånn på hvordan alle andre frodige jenter med glasur på magen ser ut med baby i magen. Er selv 13+6 og har ikke fått noe mage enda.Setter stor pris om dere kunne dele magen deres med alle andre her inne.
Klem
Anonym
Sv: Har noen lyst til å legge ut magebildene sine her?
07:28 29.04.2008
Da bærer du dine kilo godt :-) Noen som har det... hehe.. jeg er akkurat passert 90 nå, og da jeg var over 90 uten at jeg var gravid, så jeg definitivt ikke så bra ut som du... :-D
11:21 29.04.2008
hehe, takk for det. Nå skal det sies at jeg holder armene ganske høyt oppe på det bildet da, så flesket stekkes litt :p
Sliter med å finne klær gjør jeg også, så er nok av kilo å bekymre seg over!
Men nå har jeg bestemt meg for å la kilo være kilo dette svangerskapet, så hiver jeg meg på slankebølgen nå baby er ute :)
20:00 29.04.2008
Akkurat sånn tenker jeg og... har heldigvis ikke lagt på meg så mye ennå i alle fall... så kanskje jeg får av svangerskapskiloene forholdsvis fort i alle fall... så får jeg håpe at evt amming tar resten :-)