GRAVID og ny her på BarniMagen?
Det er gratis å melde seg inn
Velkommen! Registrer deg her
Alle forum på BIM

Terminkalkulator:
Siste mens:

(husk punktum)

Les mer om terminberegning

Mistet baby, gravid på ny

Her kan du som mistet en baby under forrige svangerskap dele dine gleder over å være gravid igjen. Mange har også bekymringer, noe som er helt normalt, men som det kan være godt å dele med andre som også har vært i samme situasjon. Heldigvis går det som regel helt fint når man prøver igjen!

Vennlig hilsen jordmor Siri
Forandringer etter MA.
09:22 3.04.2008
Var gravid,men mistet i slutten av Desember..Hadde da en utskrapning..Og etter dette har jeg fått mye sterkere mens smerter.
Noen andre som har opplevd dette?
brenda
Sv: Forandringer etter MA.
11:04 3.04.2008
Hei.Trist å høre at du mistet. Jeg hadde Ma i jan. har ikke mer smerter, men blør mye lenger.. Tidligere bare 3-4 dager, men nå varer det 7-8 dager. Tror nok ting forandrer seg etter en slik opplevelse. Vi får håpe de bare er midlertidige og at kroppen går tilbake til det normale etter hvert ( eller at vi blir gravide på nytt)
Nina 38
11:29 3.04.2008
Ja,det får vi virkelig håpe:)...Min syklus har blitt kortere,har nå blødning 2-3 dager,og skikkelig vondt i magen. Sykluslengden er fra 26 til 28 dager. Når en har kortere blødninger,kommer da eggløsning tidligere eller har ikke det noe å si.?Tror jeg må skaffe meg noen eggløsnings tester..
brenda
11:42 3.04.2008
Tror eggløsningen skjer ca 14 dager før neste mens, så det skulle gå ann å regne ut sånn ca hvortid det skjer. Må følge med på EL slim og sånt. (Har lært mye rart av å være på disse sidene gitt). Lykke til.
Nina 38
18:50 3.04.2008
Jeg hadde lengre syklus etter MA og derfor eggløsning senere enn vanlig. Vanligvis ca dag 12-13, nå dag 15-16. Denne måneden hadde jeg utslag på eggløsningstesten på dag 12 igjen. Tror det må gå seg til litt. Greit å teste, så vet du.
Anonym
Du må være innlogget eller medlem for å skrive innlegg. Klikk her for å logge inn eller bli medlem

(Fyll inn mottakers e-post adresse og klikk send. Du kommer tilbake til denne siden etterpå)

------- Annonser -------