GRAVID og ny her på BarniMagen?
Det er gratis å melde seg inn
Velkommen! Registrer deg her
Alle forum på BIM

Terminkalkulator:
Siste mens:

(husk punktum)

Les mer om terminberegning

Kjøpeguiden 3.trimester

Kjøpeguiden 3.trimester
Nå nærmer det seg fødsel for mange av dere, og her kan dere diskutere villig vekk det som er av ustyr, hva trenger man, hvor finnes det bra og eventuelt billige saker?
Vi har også laget en oversikt til deg, så du kan få et bilde av hva som finnes der ute.
Er det ting du mener at mangler, så send oss gjerne en mail på tips@barnimagen.com
TFK jogger twist
16:47 4.04.2008
er d noen der ute som vet om en plass man får kjøpt tfk jogger twist rimelig.....????
mim26
Sv: TFK jogger twist
10:54 11.04.2008
kjøp på nett, på babyland.se. De sender ikke til Norge (like greit, så slipper du momsen). Opprett en poste restante adresse i f.eks Strømstad så sender de den dit og du henter den etter en ukes tid. Jeg betalte SEK 3500,- tror jeg + 70 kroner i frakt. De hadde ikke bager da jeg kjøpte den, kun sportsvogndelen..
Lykke til !
neekap
15:10 12.04.2008
Dette var billig! Men ser det er 07 modellen da...
mammatilsommeren
13:39 19.06.2008
Hei!
Vi har bestilt 08 modellen (var litt leveringstid men var ute i god tid) til ordinær pris både sportsvogndel og bag, men kjøpte stellekommode på samme sted og sparte et par tusen på å innhente tilbud og prute litt. Bare et tips.
69modell
16:58 20.06.2008
finner ikke TFK joggster twist på deres nettsider..
hmmm.. kan jo være jeg som er dum :-/
miobell
Du må være innlogget eller medlem for å skrive innlegg. Klikk her for å logge inn eller bli medlem

(Fyll inn mottakers e-post adresse og klikk send. Du kommer tilbake til denne siden etterpå)

------- Annonser -------