GRAVID og ny her på BarniMagen?
Det er gratis å melde seg inn
Velkommen! Registrer deg her
Alle forum på BIM

Terminkalkulator:
Siste mens:

(husk punktum)

Les mer om terminberegning

Pappa debatten

Kjære pratesjuke kvinne. Vi har sagt det før, og vi sier det igjen. LIGG UNNA! Denne siden er viet pappaene, og KUN dem! Her skal fedre i ro og fred få utveksle erfaringer, gi råd, spørre om det finnes andre likesinnede der ute etc. etc. UTEN innblanding fra hormonelle gravide. For meningsvekslinger om og med pappaer og andre menn, henviser vi til debatten:Far svarer mor debatten
For friskere meningsytringer kan du gå hit:Testosteron mot østrogen Andre temaer for pappaer kan du finne her: Pappatips
Hvordan tenker gutter?
17:20 4.04.2008
Hei gutter!

Fint med en egen debattsider fra gutter, for jeg trenger å vite hvordan dere gutter tenker!! Har en kjæreste jeg er veldig glad i og jeg har veldig lyst på barn. Den biologiske klokken min begynner å tikke veldig... Problemet er at han vil vente! Han vil ikke ha barn nå. Han trekker bare frem negative ting med det å ha barn. F.eks får ikke sove om natta, kostbart, bleieskift osv... Jeg ønsker at vi kan glede oss til dette sammen, men i steden føles det som om han tar bort mye av min glede. Føler negativiteten hans går ut over forholdet vårt. Blir lei meg og frustrert av kommentarene hans. Derfor lurer jeg på hva jeg bør si for å få han til å tenke at det er fint å få barn? Hvordan få han til å forstå at vi ikke har all verdens tid? Jeg har sagt at de negative kommentarene hans sårer meg, men disse negative kommentarene dukker opp med gjevne mellomrom likevel. Vet ikke hvor mange kommentarer jeg orker å høre, dvs hvor mange ganger jeg orker å bli såra. Vurderer om han egentlig er den rette til å bli pappa til barna mine, men er glad i han og orker ikke tanken på å dumpe han. Føler meg heldig fordi jeg er sammen med en utrolig flott gutt, og vet jo ikke når jeg kan treffe en like flott gutt igjen! Når den biologiske klokken tikker så er det ikke bare å ta en sjanse å dumpe han jeg er glad i heller. Det kan jeg fort angre på, for vi har det veldig fint ellers. Hva bør jeg si til han for å få han til å forstå? Hvorfor er det slik at gutter alltid holder igjen det å få barn? Kvinner blir oppfordret til å få barn tidligere, men det er jammen ikke lett når gutter setter på bremsen!! Uff, jeg er så frustrert nå, vil bare være glad sammen med han og kunne planlegge fremtiden. I stdet er jeg frustrert og bekymret. Er det noen som har noen gode råd til meg?
Anonym
Sv: Hvordan tenker gutter?
21:22 7.04.2008
Det betyr bare at du ikke er den rette for han - enhver mann vil ha barn med "sin" kvinne....

Dersom du ikke dumper han nå, kan toget gå for din del - jeg vet om en del som har vært utsatt for akkurat det. Og det er jo veldig trist for dem....

Lykke til
Anonym
Du må være innlogget eller medlem for å skrive innlegg. Klikk her for å logge inn eller bli medlem

(Fyll inn mottakers e-post adresse og klikk send. Du kommer tilbake til denne siden etterpå)

------- Annonser -------