Sv: Er det alle her inne som er unge & gravide som er sammen med bf?
21:14 6.04.2008
Dere er heldige som har en bf som dere kan dele gravid gleden med:D
Litt kjedelig å ikke ha noen å dele gleden med, men shit'au :)
Heller det enn å ha en patetisk drittsekk hengende irundt meg!!! :p
15:14 7.04.2008
er sammen med barnefar ja;) vet ikke om vi blir regna som unge, er 21 og 23. det var planlagt graviditet så skulle bare mangle at vi er sammen fortsatt (=
17:06 7.04.2008
Jeg er også sammen med barnefar. Dette er vårt andre barn da og planlagt så kanskje ikke så rart. Det første var ikke planlagt i det hele tatt og hun er nå 2 år og 3 mnd, vi har vært sammen i 3 år og en måned. Men han virker ikke spesielt interessert denne gangen, så føler meg ganske alene om graviditeten. Er så vidt han kjenner på magen min av og til og omtrent kun når jeg ber han om det. Dattera vår virker mer interessert enn han ;p men,men satser på det bedrer seg når babyen kommer ut, han er jo flink som far.
16:33 13.05.2008
Var uplanlagt gravid eg og, men er i lag med barnefar:)
"Men-men, uansett så skal jeg alltids klare meg alene jeg :)" Du kan jo sjå på det sånn at du slippe å klare deg aleine, du har jo den lille;)
Å oppdra og ta vare på ein unge uten barnefar skal du nok klare fint!:)
Håpar du får eit lykkeleg svangerskap!:)
17:40 13.05.2008
Jeg er ikke sammen med bf. Han er en del eldre og bor i England,men han skal støtte meg så godt han kan fra andre siden av dammen. Men jeg skal nok klare meg alene :)
22:05 8.06.2008
er 5. mnd på vei og er sammen med barnefaren :)
er koselig å ha noen å dele gleden med, men du klarer deg helt sikkert alene :) man klarer som regel det man har bestemt seg for :)
13:21 9.06.2008
Er sammen med barnefaren jeg også.:) den første graviditeten var ikke planlagt, ble gravid etter å ha vært sammen i en uke! har nå vært sammen i snart 2 år, og nr. 2 er på vei..:D kunne ikke hatt det bedre:) jeg er 18 og bf er 24.:)
16:58 9.06.2008
jeg er gravid og sammen med bf... men han vil ikke ha i det hele tatt.. føler jeg står mot en vegg og ikke vet hva jeg skal gjøre... den ene dagen stryker han på magen og sånn andre kan han bli sinna pga det?!?!:S så hakke peiling på hva jeg skal gjøre lengre:(
er så lei av at det skal være tull rundt det for det vakke planlagt. måtte slutte på p-piller pga at de hadde drept folk (yasmin) pga blodpropp.. og vi har masse av blodpropp i kroppen og da bestemte jeg meg for å ta en liten pause men etter ja 4-5 mnd ble jeg gravid:S
vis noen er i samme klemme kan dere ikke legge meg til på msn da så kan vi dele samme problem og bli bedre kjent:)
11:02 11.06.2008
Jeg er ikke sammen med bf... Han vil ikke ha noe med ungen å gjøre heller... Så alt tyder på at jeg får klare meg alene.. Men det skal jeg klare.. Min lille spire er veldig velkommen:)
13:38 11.06.2008
jeg er også sammen med bf, vært sammen i snart 3 år og venter vær første i desember:) men jeg har stor tro på at alle dere som også er alenemødre klarer dere kjempefint!
23:07 12.06.2008
er sammen med barnefar han har begynt å mykne opp hehe merker han tar mer på magen min og snakker om den og greier hehe her om dagen prøvde han å lytte haha
så søtt
12:09 15.06.2008
Er ikke sammen med barnefar. Var ikke det da barnet ble unnfanget heller, så veldig uplanlagt dette. Han stiller da opp, men siden vi har et meget anstrengt forhold blir det lite støtte å få likevel.
Men men, det viktigste er jo at lille gullet mitt vil få en far. :)
16:19 15.06.2008
Er ikke gravid nåe jeg da men... trives så godt inne her. Fikk ei lita jente 8.januar i år... vi planlegger å få en til så snart som mulig, men må vente en stund pga medisiner jeg går på. Fikk blodpropp på lunga under mitt første svangerskap. Jeg og sambo er forlovet og har nå vært sammen i 4 år... sykt å tenke på =)