GRAVID og ny her på BarniMagen?
Det er gratis å melde seg inn
Velkommen! Registrer deg her
Alle forum på BIM

Terminkalkulator:
Siste mens:

(husk punktum)

Les mer om terminberegning

Oktober 2008 klubben

Her kan dere som har termin denne måneden utveksle erfaringer og råd. Lure på om ting er normalt og kanskje føle deg ganske normal:-)
Slit forumet med helsa!
Vennlig hilsen jordmor Siri
Symptomer i uke 13-14 (samme som 2.trim)
10:30 6.04.2008
Jeg er nettopp begynt på uke 14 - og de eneste symptomene jeg har er at jeg må opp å tisse om natten + at brystene er ømme om morgenen. Ellers kjenne jeg lite til at jeg er gravid. Va på ul for 1 1/2uke siden - å så et lite nurk som hoppet rundt der inne - så vett at alt er i sjønneste orden...
Men lurer bare på om det er andre som har så få symptomer??
Anonym
Sv: Symptomer i uke 13-14 (samme som 2.trim)
12:02 6.04.2008
hei, jeg begynner på uke 14 i morra og er som deg, oppe om natta, gjerne ett par ganger og har ømme bryster om morgenen. Det er alt. Skal på ny UL på onsdag, så jeg ser at alt står bra til med den lille.
Anonym
Sv: Symptomer i uke 13-14 (samme som 2.trim)
18:14 6.05.2008
hei:)
jeg er i uke 14+3 dager...
jeg har verken ømme pupper,går ikke mye på do..har ikke de samme symptomene jeg hadde i bynnelsen...

lite symptomer..men hørte hjertelyd i går,,var da 14 uker +2 dager:) så alt fint:)

tror ikke du trenger uroe deg...
Anonym
Du må være innlogget eller medlem for å skrive innlegg. Klikk her for å logge inn eller bli medlem

(Fyll inn mottakers e-post adresse og klikk send. Du kommer tilbake til denne siden etterpå)

------- Annonser -------