GRAVID og ny her på BarniMagen?
Det er gratis å melde seg inn
Velkommen! Registrer deg her
Alle forum på BIM

Terminkalkulator:
Siste mens:

(husk punktum)

Les mer om terminberegning

Kjøpeguiden 2.trimester

Her kan dere diskutere hva som er bra produkter å gå til innkjøp av i denne perioden av svangerskapet. F.eks: gravideklær på nettet, hvor er de bra stedene?Aktuelle ting i 2.trimester
Når man skal kjøpe vogn, må man da i tillegg kjøpe sportsdel og bag som de skal sitte å ligge i?
 08:28 8.04.2008
er "vognen" bare "stativet med hjul" som sittegræie og baggen skal være på? også må man i tillegg kjøpe sittedel (til de over et halvt år) + bag (til de 0-6 mnd?
Anonym
Sv: Når man skal kjøpe vogn, må man da i tillegg kjøpe sportsdel og bag som de skal sitte å ligge i?
 08:40 8.04.2008
åh.. mente ikke være anonym (ikek at det er noen big deal menne).
Jenta88 med augustgutt =)
Sv: Når man skal kjøpe vogn, må man da i tillegg kjøpe sportsdel og bag som de skal sitte å ligge i?
 20:14 17.04.2008
Du kjøper altieit..... Enten kombivogn eller duovogn. du får da alt med.
snart-alene-mor-til-2
 13:32 22.04.2008
Kva er forskjellen på ei kombivogn og ei duovogn...? :S :)
Anonym
 15:38 24.04.2008
Se om jeg klarer å svare.

På den ene er sittedelen og liggedelen to helt forskjellige deler. På den andre ligger ligge delen i sittedelen. Altså skal man bruke bag, så må sportsdelen sitte på vogna. Tror det er slik.

Jeg har emmaljunga duo edge, å der monterer man på den delen man ønsker, så nå har jeg liggedelen i, å den andre delen står på soverrommet til ungen kan sitte.

Håper dere skjønte det.

Ps: det sies at vogn med separate deler har større plass.
Linn<3
 19:10 25.04.2008
Eller sagt på ein annan måte

Duovogn har seperat bag og sittedel (sportsvogn del, men begge deler bruker same understell. Kjøpes saman.

Kombivogn er er ei vogn bagen settes i sportsvogndelen. Ein salgs softbag.
Anonym
Du må være innlogget eller medlem for å skrive innlegg. Klikk her for å logge inn eller bli medlem

------- Annonser -------