GRAVID og ny her på BarniMagen?
Det er gratis å melde seg inn
Velkommen! Registrer deg her
Alle forum på BIM

Terminkalkulator:
Siste mens:

(husk punktum)

Les mer om terminberegning

September 2008 klubben

Her kan dere som har termin denne måneden utveksle erfaringer og råd. Lure på om ting er normalt og kanskje føle deg ganske normal:-)
Slit forumet med helsa!
Vennlig hilsen jordmor Siri
Narvik? Med på BIM treff??
12:33 8.04.2008
Hei! Noen fra Narvik i denne klubben som er int i å begynne å være med på BIM treff? Jeg og ei venninne som skal ha i sept var med forrige gang, men vi var kortest på vei. Hyggelig om dere andre begynner å hive dere med. Da kan vi jo bli en fin gjeng til slutt :0)

sees?
Cathy27
Sv: Narvik? Med på BIM treff??
22:38 8.04.2008
tja,hadde vel ikke vært så dumt det da =) Har også termin i sept.
Lisemor84
15:22 9.04.2008
Jeeeiiii!!! Kan jo si ifra neste gang....denne gangen blir det ikke treff på meg eller ho andre, men hadde vært så flott å få flere "småmager" med :0) Legger deg til som venn jeg så jeg husker hvem som er med :0) Har ikke vært så aktiv her inne tidligere, men begynner å få lysten på noen treff iallefall :0)
Cathy27
18:23 9.04.2008
har termin 8.september. Kunne gjerne tenke meg å bli med på treff. Kan ikke i dag, men hvis dere drar neste uke, så gi meg beskjed så blir jeg også med :)
marie1983
09:33 10.04.2008
Supert :0) Will do! Legger deg til vennelisten jeg så sier jeg ifra når vi småmagene drar neste gang....ha en fin dag :0)
Cathy27
09:41 10.04.2008
Hei.:)
Tenkte også at det var på tide å begynne med bim-treff igjen.(har en gutt på 1år:)) koselig å treffe andre med termin rundt samme mnd. Har selv termin 16/9-08.

Hanne
haskauge
21:58 12.05.2008
hei dere fra narvik..

Bor i Bergen men flytter nok til narvik i Juli/August, så håper å få anledning til å være med på noen treff før terminen i september:)
suzandrob
10:12 14.05.2008
Du er hjertelig velkommen :0)
Cathy27
Du må være innlogget eller medlem for å skrive innlegg. Klikk her for å logge inn eller bli medlem

(Fyll inn mottakers e-post adresse og klikk send. Du kommer tilbake til denne siden etterpå)

------- Annonser -------