Det er ikke alltid mannen og kvinnen får det samtidig - ønsket om å få barn.
Ofte må nok jentene jobbe litt og vente litt før de får mannen sin på gli... Her er forumet for de som venter på at mannen skal bli klar.
Kanskje du har noen gode råd til andre?
Vennlig hilsen jordmor Siri
Kan ikke tro at mannen min er klar...
10:48 9.04.2008
Ok, jeg tror egentlig ikke han er klar.
Jeg ble uventet klar for barn for en del måneder siden (vi er i 30-årene og har ikke ønsket oss barn tidligere noen av oss), men det har av ulike grunner vært uaktuelt å begynne prøvingen, så etter å ha snakket ordentlig om det den gangen (uten noe særlig positiv respons fra ham) har jeg ikke mast på ham noe særlig.
Nå har situasjonen endret seg i forhold til mulig prøving, så i går bestemte jeg meg for å snakke med ham igjen. Jeg hadde forberedt alle mulige argumenter for hvorfor vi burde begynne prøvingen nå, men de trengte jeg ikke å bruke... han hadde egentlig ikke forandret mening, men mente at skjer det så skjer det, og siden det ikke er så enkelt når man går på p-piller som har fungert som de skal i godt over 10 år, så bestemte vi oss visst for å kutte dem ut!!!
Jeg kan helt ærlig ikke skjønne at det skulle gå så lett, det er nesten så jeg får kalde føtter selv... dette er jo helt ulogisk, og nesten ikke til å tro på!
Men, etter mange måneders sniklesing på mannen er ikke klar, så ønsker jeg dere alle masse lykke til, og håper mennene deres snart gir dere en positiv overraskelse de også! :)
Anonym
Sv: Kan ikke tro at mannen min er klar...
14:13 9.04.2008
Oi! Gratulerer med å ha gått inn i "skjer det så skjer det" fasen! :-)
Om ikke lenge så blir det nok at dere begge følger med på eggløsning og IKM, he he!