GRAVID og ny her på BarniMagen?
Det er gratis å melde seg inn
Velkommen! Registrer deg her
Alle forum på BIM

Terminkalkulator:
Siste mens:

(husk punktum)

Les mer om terminberegning

Tips om alt

Her kan du legge inn tips om kule ting enten som andre kan kjøpe eller ta en titt på, så legg det ut her. Dette skal ikke være en salgsside for egen produserte ting til salgs, de skal få en egen debatt.
Vennlig hilsen jordmor Siri
Gravidemassasje. Perfekt!
11:26 11.04.2008
Prøvde dere gravidemassasje? Jeg trør at det er det beste gravide kvinner kan gjøre til å slappe av litt... Bare å ligge på magen en og halv time er helt perfekt, spesielt mens noen masserer vondt nakke og anspente muskler... Det finnes en spesiell benk for gravide med hull for mage:) Jeg anbefaler det til alle. Fikk gavekort men 4 ganger 1 og halv time massasje fra mannen min til Jul... Brukte alt, men skal fortsette så lenge jeg kan. Er i uke 36 og skal på massasje igjen om en uke. Så koselig! Sjekk:
http://www.naturlig-helse.no/
suziguzi
Sv: Gravidemassasje. Perfekt!
18:14 11.04.2008
Jepp, jeg gikk til gravidmassasje 4-5 ganger i forigge svangerskap....blir nok en tur i dette svangerskapet også...:-)
Nydelige Christina+spire!
Du må være innlogget eller medlem for å skrive innlegg. Klikk her for å logge inn eller bli medlem

(Fyll inn mottakers e-post adresse og klikk send. Du kommer tilbake til denne siden etterpå)

------- Annonser -------