GRAVID og ny her på BarniMagen?
Det er gratis å melde seg inn
Velkommen! Registrer deg her
Alle forum på BIM

Terminkalkulator:
Siste mens:

(husk punktum)

Les mer om terminberegning

Mistet baby, gravid på ny

Her kan du som mistet en baby under forrige svangerskap dele dine gleder over å være gravid igjen. Mange har også bekymringer, noe som er helt normalt, men som det kan være godt å dele med andre som også har vært i samme situasjon. Heldigvis går det som regel helt fint når man prøver igjen!

Vennlig hilsen jordmor Siri
manglende symptomer
11:04 12.04.2008
Hei
Jeg har mistet to ganger og er nå gravid igjen. De to første gangene fikk jeg veldig ømme bryst med en gang, og når det gikk galt merket jeg det på at brystene ble slappere og ikke vonde lenger.
Nå har jeg testet postitivt og skal være fem uker på vei, men merker ingenting. Er det noen som har opplevd å ha ømme bryst i det ene svangerskapet men ikke i det andre. Er på desperat jakt etter at noen kan si at det er mulig at det kan går bra likevel...
Man blir helt gal av dette!! Men det vet vel alle dere her inne alt om..
Anonym
Sv: manglende symptomer
15:18 12.04.2008
Åjada!! Med første mann hadde jeg så ømme pupper at jeg ikke kunne ligge på magen. I mitt 2. svangerskap hadde jeg neste ikke ømme pupper i det hele tatt og nå kjenner jeg ikke noe i det hele tatt i brystene, men har andre symptomer. Dette med brystene skal du ikke henge deg oppi pga at det er helt vanlig å få mindre ømme pupper for hvert svangerskap som går. Jeg hører nok til den gruppen. Jeg er 7+1
aug-mamma blir desembermamma!
Du må være innlogget eller medlem for å skrive innlegg. Klikk her for å logge inn eller bli medlem

(Fyll inn mottakers e-post adresse og klikk send. Du kommer tilbake til denne siden etterpå)

------- Annonser -------