Hei hei :)
Håper de enda holder seg inne i magen din.Jeg er 34+2 med trillinger,har hvert innlagt i 14 dager nå,og min livmorhals var bare 1cm,myk og ca en fingers åpning ved innleggelsen,men de klorer seg enda fast der inne :),man kan gå lenge sånn,eller det kan gå fort,veldig individuelllt,men det er nok lurest å ta det helt rolig,for ikke å sette igang noe.Jeg fikk en omvisning på nyfødtintensiv,og det var veldig godt å få se hvordan det er der.Kuvøse eller ikke kommer mye ann på hvor godt de små klarer seg selv,kan hende de bare trenger litt hjelp med pust i starten,og noen trenger kuvøse en periode(helst de som er født enda tidl).Her på min nyfødtavd får pappa,søsken og besteforeldre besøke,ellers er de veldig strikte med besøk fra venner å kjente.Og forsiktighet ved sykdom,forkjølese mm.
Jeg synes du ska ta en prat med din lege,og be om å få besøke din nyfødtintensiv avd.Ta det helt med ro stå,gå minst mulig,lytt til kroppen den forteller når du trenger hvile.det var noen råd fra meg,håper det var til litt trøst og hjelp :) |