GRAVID og ny her på BarniMagen?
Det er gratis å melde seg inn
Velkommen! Registrer deg her
Alle forum på BIM

Terminkalkulator:
Siste mens:

(husk punktum)

Les mer om terminberegning

Snart klar

Dette forumet er for både damer og herrer som snart er klare for å lage barn, men som ikke helt tør/vil ta steget ennå.
Her er det vel bare å ønske lykke til:-)
Vennlig hilsen jordmor Siri
Flere som har yngre menn?
22:49 12.04.2008
Jeg er i begynnelsen av 30 årene og 8 år eldre enn samboeren min. Vi har vært sammen i flere år, og jeg har nå endelig blitt klar over at min biologiske klokke tikker og går. Jeg har alltid vært "ung for alderen", mens samboer er moden...så sånn sett passer vi perfekt sammen! ;) Han kunne derimot tenkt seg å vente med barn da han ikke føler seg helt "klar", men har nå sagt at det er greit at vi prøver, fordi vi nå er veletablerte...men primært fordi han vet hvor bekymret jeg er i fohold til alderen min. Jeg har begynt å føle tidspresset, spesielt siden vi ønsker oss 2 barn! Er det flere her som er i samme situasjon som meg, hvor mannen er mye yngre?
Anonym
Sv: Flere som har yngre menn?
16:55 6.05.2008
Hei. Jeg ser det er en god stund siden du la inn dette innlegget. Men bedre sent enn aldri, ikke sant?

Jeg er 5 år eldre enn min samboer, og han er på langt nær klar for barn. Jeg nærmer meg 30 med større skritt enn jeg tør å tenke på, så jeg føler at det begynner å "haste" litt med dette baby-greiene. Jeg er ikke egentlig mer ivrig enn at jeg kan finne meg i å vente et år til, men man tenker jo på den magiske 30-års grensa, og alt men hører og leser i forbindelse med alder og fødsel.

Det jeg sliter mest med for tida er spørsmålet "hvordan fortelle samboer'n at jeg har lyst til å begynne og prøve nå, uten at han friker helt ut"... Jeg vil jo at vi skal være sammen om dette, og synes det er viktig at vi er enig.

Ta kontakt med meg hvis du føler for det. Så kan vi jo dele opp- og nedturer og pønske ut en plan for å overbevise våre kjære om at dette er en god ide. :-)

Håper å høre fra deg. -Merethe
Meerim
Du må være innlogget eller medlem for å skrive innlegg. Klikk her for å logge inn eller bli medlem

(Fyll inn mottakers e-post adresse og klikk send. Du kommer tilbake til denne siden etterpå)

------- Annonser -------