GRAVID og ny her på BarniMagen?
Det er gratis å melde seg inn
Velkommen! Registrer deg her
Alle forum på BIM

Terminkalkulator:
Siste mens:

(husk punktum)

Les mer om terminberegning

Slitere

Et forum for dere som har prøvd å bli gravide i mer en ett år eller som sliter med mange spontanaborter. I det hele tatt et forum for dere som syns at det ikke er noen lek å lage barn lenger. Her kan dere dele erfaringer og følelser og kanskje utveksle gode råd også? Tvi, tvi videre!

Vennlig hilsen jordmor Siri

Noen som kan anbefale en bra akupunktør i Oslo?
15:21 13.04.2008
??????

Baby08, 7 pp etter SA
Sv: Noen som kan anbefale en bra akupunktør i Oslo?
20:34 15.04.2008
Jorunn Krokeide v Markveien Naturmedisinske Senter hjalp meg med akupunktur i forbindelse med IVF og endo.

Med gode resultater, en datter født i januar.
tigerlilja
13:00 16.04.2008
Takk for det tigerlilja, da skal jeg ta kontakt med henne. Ble funnet bittelitt endo på blæra mi ved lap, men det ble fjernet. Håper bare det ikke kommer tilbake. Skal be min gy om å sende inn søknad til ivf i mai. Startet du hos henne lenge før ivf eller? Bare lurer litt på når jeg skal begynne skjønner du :O)

Masse lykke til med en liten jente da , koselig
Baby08, 7 pp etter SA
21:10 30.04.2008
Begynte noen måneder før ivf forsøket. Har også fått påvist noe endo ved kikkehullsoperasjon, og synes akupunktur hjalp mot disse plagene også.

Satte og nåler rett etter egginnsetting(samme dagen). Har veldig troen på at dette hjalp jeg da...
tigerlilja
10:38 2.05.2008
Vibeke Fjeld på Klinikk Fjeld på Majorstua er kjempe flink. Jeg har blitt gravid 2 ganger, desverre gikk det galt begge gangene, men var kjempe fornøyd. Koster 380,- per gang etter første samtale. Tlf. 22 60 27 00.

http://klinikkfjeld.no/index.html
Eshaw
Du må være innlogget eller medlem for å skrive innlegg. Klikk her for å logge inn eller bli medlem

(Fyll inn mottakers e-post adresse og klikk send. Du kommer tilbake til denne siden etterpå)

------- Annonser -------