Her kan dere som har termin denne måneden utveksle erfaringer og råd. Lure på om ting er normalt og kanskje føle deg ganske normal:-)
Slit forumet med helsa!
Vennlig hilsen jordmor Siri
Andre fra Stavanger her??
00:04 14.04.2008
Morro å se om der er noen andre herfra med desembergull i magen:-D
Kjekt hvis noen vil legge ut msn adressa si også!:) Jeg vil ikke det, for adressa mi er ikke så anonym at det gjør noe hehe.
Halloooo- endelig fant jeg dere fra Stavanger og Sandnes.:)
Jeg fikk positiv test i dag og er ca 5+5. Vet ikke helt nøyaktig for har ikke hatt mens etter SA 7 mars. Har termin 27 des ca. Blir romjulsbaby på oss.:)
Hvor gamle er dere? Jeg er 31 og dette blir forhåpentligvis vår første baby.:)
Så kjekt at vi har termin samme dag da pagoda.:) Jeg har jo hørt at man ofte går over termin med førstemann så det kan jo bli nyttårsbaby på meg- eller deg for den saks skyld.:)
Skikkelig spennende dette. Har ikke forberedt meg noe særlig angående noenting som helst. Vil egentlig ikke tenke tanken helt ut før det har gått 12 uker. Brent barn... Mistet i SA for 8 uker siden og var da 7+2 på vei. Lurer jo på om jeg kan bære frem et barn i det hele tatt.
Nei huff- må ikke tenke slike tanker. Skal prøve å kose meg med forandringene i kroppen.
Ha en fin fridag i Stavanger / Sandnes / Jæren alle sammen!:)
Hei!
Jeg er fra Stavanger, og har termin 22.desember.
Håper å treffe mange av dere på SUS, slik at vi blir en fin gjeng som skal FEIRE!! Jul og julebaby og greier..