GRAVID og ny her på BarniMagen?
Det er gratis å melde seg inn
Velkommen! Registrer deg her
Alle forum på BIM

Terminkalkulator:
Siste mens:

(husk punktum)

Les mer om terminberegning

Snart alenemor - debatten

vil ut av forholdet....
00:59 14.04.2008
har nettopp blitt gravid, skal ha barnet selvfølgelig:o)..vil ut av forholdet, men er så redd så redd for å være alene, selv om jeg er en voksen og ressurssterk jente. Kan jo ikke bli i forholdet bare fordi jeg er redd..noen som har vært gjennom noe sånt? hvordan klare å avslutte forholdet? har masse folk rundt meg, så det er ikke det...men livredd likevell...hjeelp!
Anonym
Sv: vil ut av forholdet....
09:39 14.04.2008
Jeg vil anbefale deg å ta kontakt med Amathea. Se hjemmesiden www.amathea.no Der kan du komme inn til samtale med noen og få hjelp til å finne ut av dine rettigheter. Dette klarer du kjempefint :)

Selv gjorde jeg det slutt med barnefaren fordi jeg så at det var et forhold som ikke ville vare, han har i ettertid bevist ettertrykkelig at det jeg bestemte meg for var det rette.
Anonym
Sv: vil ut av forholdet....
21:48 14.04.2008
Vil du ut av forholdet, så skal du gjøre det og. Det er min mening. Gikk selv ut av forholdet fordi jeg selv såg det ikke kom til å vare.

Da kan det være best for barnet fra begynnelsen av at far ikke bor sammen med mor og barn. Det er lettere for barnet å godta.

Skulle mor og far bo sammen og det kom et brudd, blir det værre for barnet.
Anonym
Du må være innlogget eller medlem for å skrive innlegg. Klikk her for å logge inn eller bli medlem

(Fyll inn mottakers e-post adresse og klikk send. Du kommer tilbake til denne siden etterpå)

------- Annonser -------