GRAVID og ny her på BarniMagen?
Det er gratis å melde seg inn
Velkommen! Registrer deg her
Alle forum på BIM

Terminkalkulator:
Siste mens:

(husk punktum)

Les mer om terminberegning

Dåp/navnefest

Her kan dere diskutere om det å ha dåp/navnefest!
hvordan velge fadder?!
17:56 14.04.2008
vi er i tvil om hvem vi skal velge som fadder. velger dere partneren til fadder som fadder også? de vi har tenkt å spørre er ikke gift. er det rart å bare spørre søster, men ikke hennes samboer? hva med søskenbarn, men ikke hans samboer?
Anonym
Sv: hvordan velge fadder?!
18:19 14.04.2008
Dere kan velge helt hvordan dere selv vil.

Broren til mann min og samboeren hans valgte bla alle ungens tanter og onkler bortsett fra en (som da ble holdt utenfor).. så folk velger akkurat slik de selv ønsker.

Vi valgte 5 faddere hvor vi følte det var de som var de rette.. men det viste seg at 2 av de kunne vi egentlig unnvært da vi ikke har noe med de å gjøre lengre.
Anonym
Sv: hvordan velge fadder?!
09:48 15.04.2008
Jeg syns ikke det er rart å spørre enkeltpersoner fremfor par.

Det blir litt som forlovere, du har ikke samboeren som ekstraforlover...
Selv om du ikke tror det ryker mellom søsteren din og samboeren hennes, så kan det jo skje, og da mister man gjerne kontakten.

Jeg syns det er naturlig å be den man har et forhold til , enten som venn eller slekt direkte om faddergjerning, og ikke de som er assosiert med dem, om du skjønner.
mariken
Du må være innlogget eller medlem for å skrive innlegg. Klikk her for å logge inn eller bli medlem

(Fyll inn mottakers e-post adresse og klikk send. Du kommer tilbake til denne siden etterpå)

------- Annonser -------