Her kan du som mistet en baby under forrige svangerskap dele dine gleder over å være gravid igjen. Mange har også bekymringer, noe som er helt normalt, men som det kan være godt å dele med andre som også har vært i samme situasjon. Heldigvis går det som regel helt fint når man prøver igjen!
Vennlig hilsen jordmor Siri
Gravid igjen, men så bekymret...
21:36 14.04.2008
Synes ikke puppene blir ømme, og føler meg ikke så gravid...hjelp. Er bare 5 uker på vei. Kan man se om embryoet lever på UL nå?
Anonym
Sv: Gravid igjen, men så bekymret...
11:04 15.04.2008
Tror ikke man kan se noe før uke 6-7..
Jeg var til UL på søndag og da så dem ingenting. (5+5)
Hei
Jeg har det på akkurat samme måte som deg. Har hatt to MA og testet postitivt for snart to uker siden. Tror jeg er 5+3. Jeg kjenner absolutt ingenting denne gangen. Begge gangene før har jeg fått veldig ømme bryster, men nå - ingenting. Kanskje det er som med kvalme? At man kan være kvalm i et svangerskap og ikke i neste? Kanskje noen andre som vet?
Jeg vet veldig godt hvordan du har det! Helt forferdelig å vente!!!
I uke seks kan du se hjerteslag på UL. Jeg skal sjekke på mandag.
Lykke til!
hei med mitt første barn hadde jeg ikke noen ting som tilsvarte at jeg skulle være gravid.jeg har vært gravid nå 3 ganger men mistet gravid for 4 gang nå å håper alt skal gå bra ii 2 av de første hadde jeg ømme bryster og kvalm men den 3 ikke noen tegn,men nå har jeg ømme bryster ig vondt i hodet men ikke kvalm..trur bare det varier fra gang til gang egentlig
Anonym
Du må være innlogget eller medlem for å skrive innlegg.
Klikk her for å logge inn eller bli medlem