GRAVID og ny her på BarniMagen?
Det er gratis å melde seg inn
Velkommen! Registrer deg her
Alle forum på BIM

Terminkalkulator:
Siste mens:

(husk punktum)

Les mer om terminberegning

Mistet baby, gravid på ny

Her kan du som mistet en baby under forrige svangerskap dele dine gleder over å være gravid igjen. Mange har også bekymringer, noe som er helt normalt, men som det kan være godt å dele med andre som også har vært i samme situasjon. Heldigvis går det som regel helt fint når man prøver igjen!

Vennlig hilsen jordmor Siri
Gravid igjen, men så bekymret...
21:36 14.04.2008
Synes ikke puppene blir ømme, og føler meg ikke så gravid...hjelp. Er bare 5 uker på vei. Kan man se om embryoet lever på UL nå?
Anonym
Sv: Gravid igjen, men så bekymret...
11:04 15.04.2008
Tror ikke man kan se noe før uke 6-7..

Jeg var til UL på søndag og da så dem ingenting. (5+5)

-Masse lykke til-
*entil*
18:43 15.04.2008
Hei
Jeg har det på akkurat samme måte som deg. Har hatt to MA og testet postitivt for snart to uker siden. Tror jeg er 5+3. Jeg kjenner absolutt ingenting denne gangen. Begge gangene før har jeg fått veldig ømme bryster, men nå - ingenting. Kanskje det er som med kvalme? At man kan være kvalm i et svangerskap og ikke i neste? Kanskje noen andre som vet?
Jeg vet veldig godt hvordan du har det! Helt forferdelig å vente!!!
I uke seks kan du se hjerteslag på UL. Jeg skal sjekke på mandag.
Lykke til!
3.gangsprøver
14:48 17.04.2008
hei med mitt første barn hadde jeg ikke noen ting som tilsvarte at jeg skulle være gravid.jeg har vært gravid nå 3 ganger men mistet gravid for 4 gang nå å håper alt skal gå bra ii 2 av de første hadde jeg ømme bryster og kvalm men den 3 ikke noen tegn,men nå har jeg ømme bryster ig vondt i hodet men ikke kvalm..trur bare det varier fra gang til gang egentlig
Anonym
Du må være innlogget eller medlem for å skrive innlegg. Klikk her for å logge inn eller bli medlem

(Fyll inn mottakers e-post adresse og klikk send. Du kommer tilbake til denne siden etterpå)

------- Annonser -------