GRAVID og ny her på BarniMagen?
Det er gratis å melde seg inn
Velkommen! Registrer deg her
Alle forum på BIM

Terminkalkulator:
Siste mens:

(husk punktum)

Les mer om terminberegning

Parforhold-debatten

Ang. utroskap.. under her...
00:27 15.04.2008
Hvordan klarer dere??? Kunne aldri vært utro mot mannen min. Ikke så lenge følsene for han er der og jeg elsker han.
I starten av forholdet vårt var han utro 1 gang. Å det er det værste som kan tenkes... at mannen forteller at han har ligget med en annen. Jeg var sønderknust.

Han angret og lovet å aldri gjenta dette... Hadde dere ikke dårlig samvittighet? Hva får dere ut av et ligg? Er jo jye bedre å ha sex med en dere elsker.. Syns nå jeg....

Hmmmm, at det går ann. Jeg å mannen min går aldri på byen hver for oss, mener begge 2 at vi har mer glede av å gå ut sammen. Danse, rote osv med hverandre. For uaktuelt fra begges kant å så mye som sende et flørtende blikk til en annen... Så der har vi det knall....

Kan dere ikke heller lage litt morro med deres egen partner??
Anonym
Sv: Ang. utroskap.. under her...
12:35 15.04.2008
Enig..
trallatausa
18:09 15.04.2008
Hadde han hatt en pikk på 20 centimeter og fingre som ga orgasme, så hadde det vært helt ok for meg.
Anonym
20:33 15.04.2008
Hadde du lest alle svarene i debatten under, hadde du kanske fått et par ideer? Dreier seg ikke om ondskap.
Det kan være MAAAANGE bakomliggende årsaker!

Flott at du og mannen har det bra da!
malingus
12:26 16.04.2008
HAHA!! Bra sagt :-)
Anonym
23:39 16.04.2008
Er ikke snakk om ondskap, men handler om respekt for den du er kjærste med. Skal ikke lyve for hverandre, eller gå bak ryggen på hverandre. Hva er vitsen med å være kjærste når dere skal fly rundt å knulle på andre?? Vær heller single da... å gjør hva dere vil.... herregud, har dere ikke noe bra sexliv med partneren så gjør no med det. Kan lære seg sånt.... å er ikke utstyret stort nok, eller bakomliggende saker osv... så SLÅ OPP om det er et problem... masse fisk i havet!!!!!
Anonym
11:05 17.04.2008
Du vet ikke hva du snakker om lille venn! (du over her)
Lev lykkelig i din lille verden!
Anonym
21:07 17.04.2008
synes du er kjempe heldig som har det slik med mannen din, her er ikke lidenskapen den helt store så da er det jo litt fristende med noe annet, å det er godt å
Anonym
14:20 21.04.2008
Tydelig at det er folk her inne som ikke har opplevd ekte kjærlighet enda siden de kan uttale seg som de gjør.
Arytai
00:38 2.05.2008
helt enig. stakkars mennesker, og for ikke å snakke om mannen deres, som fortjener mye mye bedre.....
Anonym
10:33 10.06.2008
også enig! hva er vitsen med å ha sex med andre? selvfølgelig tenker mange på det. det har jeg gjort i perioder hvor ting har gått dårlig, men man krysser bare ikke det berømte "streken"! for meg handler det værtfall mer om respekt og samvittighet enn at det er "godt". kanskje vet jeg ikke bedre, men tror kommunikasjon er viktig. fungerer værtfall for oss:)

hilsen ei som har hatt utro kjærest. (ikke han jeg er sammen med nå!) DET GJØR VONDT!!
Anonym
11:07 10.06.2008
Mener du da at mannen din ikke hadde følelser for deg den tiden hvor han var utro mot deg? Hva var hans grunn for å være utro, da?

Jeg har aldri vært utro mot noen, men tror faktisk risikoen raskt ville vært til stede dersom mannen min nektet meg å gå alene på byen, danse med andre, litt uskyldig flørt osv. Hadde aldri klart å leve så bundet.
Anonym
18:06 10.06.2008
Jo jeg vet hva ekte kjærlighet er! Jeg elsker min mann og han elsker meg! Likevel har jeg vært utro.
Dere kan ikke uttale dere om utroskap på generelt grunnlag.
Det er ikke sort/hvit dette heller. Du synes kanskje det er helt selvfølgelig og ikke vanskelig i det hele tatt å la vær å krysse grensen. men det kan for andre være vanskelig å la vær. Utroskap handler veldig ofte ikke om kåthet! Skjønner at du har blitt såret, men ikke snakk nedlatende om folk generelt som har vært utro!
malingus
00:53 12.06.2008
Jeg var utro mot samboeren min over en periode. Det vil si, jeg hadde en elsker. Og når man bare sier det sånn, så høres det jo ikke bra ut. Men som sagt tidligere, er det årsaker bak handlinger, UANSETT!
Litt om min grunn til å være utro:
Samboeren min har hatt en tøff barndom, og i voksen alder resulterte dette i sterke depresjoner. Han hadde perioder som var korte, men også perioder som gikk over 1 år osv. Jeg var hele tiden innstilt på å ikke være enda en som sviktet han, men jeg hadde det vanvittig tøfft. Samboeren min har i ettertid fortalt meg at når han var på det verste, så betydde ingen noenting. Inkludert meg. Han sov da jeg var våken, og var våken da jeg sov. Han snakket nedlatende til meg, vi hadde ikke sex, han ble generelt slapp og tiltaksløs, vi fant aldri på ting. Så ble jeg kjent med han som etterhvert ble elskeren min. Til han kunne jeg flykte da det ble for tøfft, og jeg trengte noen til å styrke meg mentalt og fysisk. Det dreide seg ikke kun om sex. Vi kunne spise sammen, se på tv, kile på ryggen, snakke om alt mulig. Han ga meg komplimenter for den personen jeg er, at jeg var fin osv. Hadde ikke jeg hatt muligheten til å flykte til denne mannen i tøffe perioder, hadde aldri forholdet til meg og samboer overlevd.....
Anonym
13:44 17.06.2008
vi har vel alle våre "grenser" for hva som er lov og ikke, men dere som har unnskyldninger og forsvarer at dere har vært og er utro, hva med et åpent forhold? siden dere får det til å høres ut som en helt ok ting å gjøre, så må vel det være det letteste? siden det er utroskap dere driver med regner jeg med dere har en partner dere sårer, og da handler det om respekt! dette er ikke for å halshugge noen! men hvordan er det mulig å unnskylde utroskap samtidig som dere vet at dere sårer partner og heller kanskje aldri sier noe om det? jeg prøver å forstå dette med utroskap, men jeg har litt problemer..... hva om deres partner hadde gjort det samme mot dere?
Anonym
23:52 19.06.2008
Det er vel et poeng at det man ikke vet, har man ikke vondt av... Det forholdet jeg hadde på si, vil aldri noen få vite noe om. Det er kun jeg og han som vet det. Sier ikke at man skal være utro i hytt og gevær. Men i mitt tilfelle, følte jeg meg presset ut av et forhold jeg ikke ville ut av. Samboer var deprimert og svært langt nede. Du kan jo prøve selv hvordan det er å ikke få noe som helt kontakt eller oppmerksomhet fra din kjære på over 1 år. Kanskje du også ville hatt behov for litt omsorg og kjærlighet.
Anonym
Du må være innlogget eller medlem for å skrive innlegg. Klikk her for å logge inn eller bli medlem

(Fyll inn mottakers e-post adresse og klikk send. Du kommer tilbake til denne siden etterpå)

------- Annonser -------