GRAVID og ny her på BarniMagen?
Det er gratis å melde seg inn
Velkommen! Registrer deg her
Alle forum på BIM

Terminkalkulator:
Siste mens:

(husk punktum)

Les mer om terminberegning

Parforhold-debatten

kommer ikke over min første kjærlighet...
02:49 15.04.2008
Vet ikke helt hvos jeg skal begynne, men jeg har en litt spesiell "venn" da, kan man vel si. Vi har stort sett flørtet og rotet siden vi var 14 (er nå 22) når jeg var 18 fikk jeg en ordentlig kjæreste- og da "klikket" denne vennen min, og gjorde mye utrolig dumt, og jeg snakket ikke med han på 3 år.

Vi fikk litt kontakt igjen i sommer, og alt gikk fint, vi var gode venner osv, helt til rett før jul. Hadde det litt vanskelig med samboeren min og begynte derfor å flørte med min gamle kjærlighet igjen, dette har nå pågått i snart 4 mnd. Vi har ikke gjort noe voldsomt- det er mer psykisk, men vi har kontakt flere ganger i uken over tlf.
Og dette er noe jeg skuler for samboeren min.

Jeg er gravid i uke 9, har verden beste samboeren, det finnes ikke en bedre mann å få barn med. men hvorfor kommer jeg ikke over x'en min?
har ikke fortalt at jeg er gravid ennå, og jeg gruer meg skikkelig til å si det, for da vet jeg det blir "slutt". Jeg har et altfor stort begjær etter han. isted så jeg et bilde på facebook der han kysset en jente på kinnet, og jeg kjente det kokte i meg.

han kan ikke måle seg med samboeren min, han er egentlig bare en stor idiot, men jeg bare har så jævlig lyst på han!

huff, ble litt langt dette her, noen som har noen råd?
Anonym
Sv: kommer ikke over min første kjærlighet...
04:41 15.04.2008
Hei. hadde det på samme måte, frem til jeg ble gravid. Hadde en eks jeg hadde kontakt med i smug for mannen min. Til jeg ble gravid. Ikke noe fysisk med denne xen, men tlf og meld osv. Som du sier også.
Jeg sletta nr hans, sa jeg ikke kunne fortsette. Og kastet gamle bilder, kort osv. Slettet hele han fra livet mitt.... Etter noen mnd, tenkte jeg bare ikke mere på han. Prøv det... funket for meg=)
Anonym
Sv: kommer ikke over min første kjærlighet...
12:43 15.04.2008
Det er jo typisk da, man vi jo selvfølgelig ha det man ikke kan få. Og mest sansynlig er denne mannen nettopp interessant fordi du ikke kan få ham. Hvis du derimot hadde våknet opp en dag og det var han som var samboeren og faren til barnet ditt hadde du nok fått panikk. Tror det lureste du kan gjøre er å bestemme deg for at han ikke er verdt dette, og kutte ham helt ut før dette kommer mellom deg og samboeren din.

Men hvis du stiller den samme fokusen som du nå har på x'en, over på han du elsker vil du gjerne etterhvert merke at han blir mer interessant han også. Det er utrolig hva det har gjort for meg å smugtitte på kjæresten min når han er opptatt med noe, fokusere på leppene hans og tenke på hvor deilig det er når jeg får kysse ham, ringe ham uten å egentlig ha noen grunn, eller sende tekstmeldinger til ham som gir milde antydninger eller har sjulte meninger osv. Det er jo sånne ting man gjør når man er avstandsforelsket og ikke kan få hverande, og det gjør noe med gnisten mellom dere, tro meg.
Anonym
Du må være innlogget eller medlem for å skrive innlegg. Klikk her for å logge inn eller bli medlem

(Fyll inn mottakers e-post adresse og klikk send. Du kommer tilbake til denne siden etterpå)

------- Annonser -------