GRAVID og ny her på BarniMagen?
Det er gratis å melde seg inn
Velkommen! Registrer deg her
Alle forum på BIM

Terminkalkulator:
Siste mens:

(husk punktum)

Les mer om terminberegning

April 2008 klubben

Her kan dere som har termin denne måneden utveksle erfaringer og råd. Lure på om ting er normalt og kanskje føle deg ganske normal:-)
Slit forumet med helsa!
Vennlig hilsen jordmor Siri
Lillegutt har kommet :-)
09:50 15.04.2008
Torsdag 10/4 kom lillegutt til verden. 3730 gr og 52 cm. Ble styrtfødsel denne gangen også, hadde 5 cm åpning kl 0500 og han ble født 11 min senere.... Gikk litt fort i svingene ja så halebenet bristet, men det vil ordne seg sa de. Iallefall så deilig å være ferdig. Han spiser og sover for det meste, og er utrolig fornøyd. Og såklart verdens fineste baby!
Baby i mars 08! :-) Overtid!!
Sv: Lillegutt har kommet :-)
09:53 15.04.2008
gratulere med den lille prinsen.. håper det er min tur snart.
kos dere masse.
nr 2 er på vei
17:42 15.04.2008
Gratulerer så mye!!! Venter ennå her. Akkurat ei uke igjen til termin men har beynt å tenkt 3.........
Gleder meg til å bli ferdig snart jeg og. Ser deg vel en dag! '
Kos deg
viblir3
18:45 16.04.2008
gratulerer så masse :D
godt at alt er over .. har sjøl fått en liten gutt den 5/4 æ ;) men gikk overtid så syns at du er kjempe flenk..

skal skriv om min fødsel etterhvert..

kos dæ me den lille :)
KoBe*Lucas født 5/4-08<3
21:59 17.04.2008
Gratulerer! Nyt babytida! Den går alt for fort over....
*idyll*
16:42 20.04.2008
Gratulerer med gutten!
Deilig med fornøyde babyer:-) Min gutt, som selfølgelig også er verdens fineste plages litt med magen, men er ellers fornøyd med livet:-)
Guri-mamma
Du må være innlogget eller medlem for å skrive innlegg. Klikk her for å logge inn eller bli medlem

(Fyll inn mottakers e-post adresse og klikk send. Du kommer tilbake til denne siden etterpå)

------- Annonser -------