Dette er forum for deg som veier mer enn 90 kilo. Her kan dere diskutere hva dere vil, så lenge "inngangsbiletten" er der, nemlig at du veier mer enn 90 kilo! Du som bare skal slanke deg noen kilo kan sjekke kosthold og helsedebatten, der finner du likesinnede.
Her kan dere "snakke" med hverandre og utveksle erfaringer og forhåpentligvis backe hverandre opp til ikke å tåle dritt fra de som vet best, om det er folk i helsevesenet eller andre steder. Vi har fått inn flere historier fra både sinte og fortvilede damer som vi vil legge ut under en egen avdeling på "minhistorie" Så fyr løs!
Vennlig hilsen jordmor Siri
Hvem er førstegangs her?
13:34 15.04.2008
Jeg er:-) Termin foreløpig 19.desember:-) Gleder meg, men er også veldig spent....
Jeg er også førstegangs, med termin 19. juli. Har lagt på meg 6 kg så langt, og håper det ikke blir så altfor mange flere kilo, men det blir som det blir.
Jeg er også førstegangs har termin 31 juli gleder oss veldig samtidig som i allefall jeg bekymrer meg masse for hvordan det kommer til å bli.. Er jo helt nytt for meg/oss dette.
Har lagt på meg ca 3 kilo er i uke 25.. tok av to kilo før uke 12 :)
uff, ja....nei jeg har ikke tort gå på vekta på 1mnd. har ikke spist usunt, men heller ikke vært i bevegelse...La på meg 2kg de 9 første ukene:( Men dette skal gå bra:) Kjenner energien begynner komme tilbake nå:)
Hei!
Jeg er førstegangs også.. og med noen kilo for mye. Jeg er mer "redd" vekta og ønsker ikke veie meg så ofte.. men har helt sikkert lagt på meg noen kilo disse ukene.
Klær begynner å bli veldig trangt.. og er bare 17 uker i dag..
jeg er førstegangs også:)
hadde termin 14.april, så er nokk på overtid * sukk*
har lagt på meg 23kg i løpet av svangerskapet så langt:S
vekten har økt mye pga vann i kroppen, menmen:)
gleder meg så til å se nusket;) hihi
Anonym
Sv: Hvem er førstegangs her?
20:16 17.04.2008
Her også! Termin 14 oktober og er veeeeldig spent =)
Jeg er førstegangs med termin 4juli!!Har lagt på med 11kg allerede:(skal jobbe hardt for å holde meg under 100kg..men jøss dette er tungt til tider!!Har bekkenløsning så aktivitet gjøres når jeg klarer..
Jeg også!
Termin 20. juli...
Er 180 cm høy og akkurat tilbake på startvekta (105 kg). Gikk ned 7 kg i starten da jeg var mye kvalm, men nå har det snudd, gitt :)