GRAVID og ny her på BarniMagen?
Det er gratis å melde seg inn
Velkommen! Registrer deg her
Alle forum på BIM

Terminkalkulator:
Siste mens:

(husk punktum)

Les mer om terminberegning

Kjøpeguiden 2.trimester

Her kan dere diskutere hva som er bra produkter å gå til innkjøp av i denne perioden av svangerskapet. F.eks: gravideklær på nettet, hvor er de bra stedene?Aktuelle ting i 2.trimester
STELLEBORD
11:42 16.04.2008
Noen som har erfaring med stellebord som henges opp på veggen?

F.eks. over vaskemaskinen på badet, når man har lite bad.

Hvordan er de å henge opp i flisene på badet?
gamla41
Sv: STELLEBORD
20:13 17.04.2008
Eg veit IKEA har hatt slike stellebord. Men, ein må bruke skruer i. Hmmm.... Kva med å ha ei enkel stellematte som du har oppå vaskemaskina. Veit det var nokon som gjorde det da dei hadde eit lite bad. Ein steller da sjølvsagt ikkje babyen når vaskemaskina går. Da er det jo moglegheit til å stelle babyen alle andre stader i huset.

Har brukt spisebordet eg.... :)
snart-alene-mor-til-2
11:34 18.04.2008
Jepp, de har fått de inn igjen nå på IKEA.

Tenkte også på stellematte.

Er vel greit å ha det på badet, der det er vann, tenkte jeg......
gamla41
19:58 20.04.2008
vi skal sansynligvis ha stellematte oppå vaskemaskinen da vi har ganske lite bad. Sett det fungere utmerket hos andre tidligere :-)
miobell
12:55 21.04.2008
Kanskje kjøpe en benkeplate til å ha oppå vaskemaskinen, evnt tørketrommelen om du har...
Så stellematte oppå der.
Vi gjorde dette med første vår, vi har en benk på 2,5 meter på vaskerommet, der steller vi. Så kjekt å ha vann, og stor plass til å sette fra seg div på ..
Så hengte vi en hylle opp på veggen til kremeer osv, mye bedre enn et stellebord syntest vi ;-)
berta
15:23 21.04.2008
Takk for gode tips!
gamla41
Du må være innlogget eller medlem for å skrive innlegg. Klikk her for å logge inn eller bli medlem

(Fyll inn mottakers e-post adresse og klikk send. Du kommer tilbake til denne siden etterpå)

------- Annonser -------