GRAVID og ny her på BarniMagen?
Det er gratis å melde seg inn
Velkommen! Registrer deg her
Alle forum på BIM

Terminkalkulator:
Siste mens:

(husk punktum)

Les mer om terminberegning

Når mannen ikke er klar

Det er ikke alltid mannen og kvinnen får det samtidig - ønsket om å få barn.
Ofte må nok jentene jobbe litt og vente litt før de får mannen sin på gli... Her er forumet for de som venter på at mannen skal bli klar.
Kanskje du har noen gode råd til andre?
Vennlig hilsen jordmor Siri
Vet ikke helt hva han vill..
12:02 16.04.2008
Jeg har lenge gått å vært værpesjuk.. ca. 2 år siden jeg fortalte det til samboern min at jeg ville ha barn med han. Tanken var ikke fjærn for han, men sa han ville vente med å prøve til jeg fikk en mer sikker jobb. For et års tid siden fikk jeg fast jobb og nå er både hans og min økonomi sikret.. Har snakket mye om det i det siste, men jo mer jeg snakker om det jo mindre lyst får samboeren min. Men klarer ikke å dy meg. Vil så gjærne ha en litn baby.. Venner av meg er gravide og får barn, klarer nesten ikke å være gla på deres vegene, fordi jeg er sååå sjalu! Tror ikke sambo fårstår meg når jeg prøver å forklare han hvordan jeg har det..
Håper han snart kommer på gli... han sier jo han vil ha barn, men ikke enda.. *frustret*

blondie87
Du må være innlogget eller medlem for å skrive innlegg. Klikk her for å logge inn eller bli medlem

(Fyll inn mottakers e-post adresse og klikk send. Du kommer tilbake til denne siden etterpå)

------- Annonser -------