GRAVID og ny her på BarniMagen?
Det er gratis å melde seg inn
Velkommen! Registrer deg her
Alle forum på BIM

Terminkalkulator:
Siste mens:

(husk punktum)

Les mer om terminberegning

Parforhold-debatten

Vil vite alt, men takler ikke å høre sannheten!
15:13 16.04.2008
Min mann, altså...

Vi har alltid hatt et veldig åpent forhold, fortalt hverandre alt. Han har innrømt flere dameting (ikke ligget med, men annet), som jeg har tatt pent. Jeg er ikke så sjalu av meg, så har bare snakket litt strengt til ham.

Men så har jeg etterhvert lagt merke til at han reagerer veldig når jeg forteller feks at jeg syns en annen mann er pen. Blir veldig lei seg og sint. Så et par ganger nå har jeg skjult ting for ham, ikke store ting, bare litt flørting et par ganger med andre. Men han finner alltid ut av det, på den ene eller andre måten. Og påstår da han reagerer så voldsomt fordi jeg har løyet til ham.

Hva skal jeg gjøre? Fortelle ham alt og leve med bråket eller lyve? Kan jo unngå å rote, evt flørte m andre menn, men ikke å se på dem! ;)

Anonym
Sv: Vil vite alt, men takler ikke å høre sannheten!
17:29 16.04.2008
Jeg tror du har misforstått dette med å være åpen.... Hvorfor MÅ du fortelle ham at du syns andre menn er pene? Spesielt når du vet at han blir såret? Selvsagt ser man andre pene menn også når man er i et forhold, men dette er da ikke noen stor sak, og ikke noe man på død og liv må fortelle om.

Og det du har skjult for ham tidligere, du omtaler det som "litt flørting et par ganger med andre", jeg har stor forståelse for at han ikke takler det så greit.

Du sier at du "kan jo unngå å rote, evt flørte med andre menn". Den uttalelsen stusser jeg litt på. Er det sånn at du TIL NØD kan holde deg unna andre menn og flørting? Virker nesten sånn.

Kan nesten virke som om du liker at han reagerer på flørtingen din med andre menn. Får du noen slags bekreftelse fra ham når han reagerer? Hva er grunnen til at du må flørte med andre menn når du vet at han ikke liker det? Er du så usikker på deg selv at du fortsatt må se om du har draget på andre? Eller er mannen din ikke den riktige for deg?

Beklager, men utfra innlegget ditt syns jeg du virker umoden og vinglete.
Chezka
21:57 16.04.2008
Jeg er enig med Chezka. Det er helt unødvendig å fortelle partneren sin om uskyldige flørter man skulle ha. De aller fleste av oss småsvermer for andre fra tid til annen. Å påføre partneren sin sjalusi og usikkerhet ved å fortelle om dette ser jeg virkelig ikke hensikten med, med mindre man virkelig ønsker et brudd.
Anonym
22:42 16.04.2008
Signerer Chezka, jeg også

Du spør hva du kan gjøre.. SLUTT med flørtingen og slutt å gjøre ting med vilje som du vet sårer partneren din!
Anonym
Du må være innlogget eller medlem for å skrive innlegg. Klikk her for å logge inn eller bli medlem

(Fyll inn mottakers e-post adresse og klikk send. Du kommer tilbake til denne siden etterpå)

------- Annonser -------