Det er ikke alltid mannen og kvinnen får det samtidig - ønsket om å få barn.
Ofte må nok jentene jobbe litt og vente litt før de får mannen sin på gli... Her er forumet for de som venter på at mannen skal bli klar.
Kanskje du har noen gode råd til andre?
Vennlig hilsen jordmor Siri
hey lenge siden sist
21:59 16.04.2008
er dessverre ikke noen forandring her i gården heller... men mensen min har vert borte nå siden 1 feb og så dette er gøy..
Jeg er relativt ny på dette forumet, men har kjent til problemet en liten stund. Dessverre.
Her er det lite framgang. Eller kanskje kan man kalle det framgang at jeg faktisk har fått et tidspunkt. Når jeg er ferdig å studere, dvs om to år. Da skal vi snakke om det, vel og merke. Men det er vel bedre enn ingenting ;)
Idag oppdaget jeg dessuten at jeg hadde glemt å ta pillen igår. Svaret hans til det var "da får du ta tre idag da.. haha" Vanligvis sier han "Vi MÅ kjøpe angrepille imorgen!!!!!!!!!" og han er veldig nøye på at vi faktisk gjør det også. Kan vel kanskje kalles framgang det også?
Altså ikke sånn vanligvis at jeg ofte glemmer pillen da ;)
Men jeg merker at jo mer jeg leter etter sånne "hint" fra han, jo mer skuffet blir jeg når jeg oppdager at det faktisk ikke betyr noe. Vet jo at han sier det rett ut hvis noe forandrer seg..
Og jeg vet jo at han vil ha barn, men han liker bare ikke tanken på at jeg skal studere samtidig. Og han vil oppleve flere ting sammen med meg først.. Vi har jo ikke vært sammen så veldig lenge.
Huff da, dette blei langt. Hadde mye å lufte visst :-)