GRAVID og ny her på BarniMagen?
Det er gratis å melde seg inn
Velkommen! Registrer deg her
Alle forum på BIM

Terminkalkulator:
Siste mens:

(husk punktum)

Les mer om terminberegning

BIM-treff Troms

Treff i Tromsø neste uke
12:11 17.04.2008
Hei! Æ har lagt ut treff i Tromsø i det siste både på dagtid og kveldstid. Kan ikke noen andre legge ut her om de har forslag til tidspunkt og sted? Så kommer det alltids folk =)
GravidTone
Sv: Treff i Tromsø neste uke
14:51 17.04.2008
på neste dagtreff skal hverfall jeg prøve å komme for første gang:)
Hildemor:-)
17:02 17.04.2008
Hei! Det er vel min tur til å legge ut, kanskje..? Jeg foreslår dagtreff tirsdag 22.4 kl 12 på dolly dimples på Jekta. Noen som kommer? Eneste dagen det passer med dagtreff for meg... Minda
minhj
17:04 17.04.2008
..Og så er vi jo godt igang med kveldstreff onsdag kl 18. Jeg synes il mare var en suksess... ka dokker trur?
minhj
17:29 17.04.2008
uff på dagtreffet kan ikke jeg komme, skal til jordmoren da
Hildemor:-)
18:22 17.04.2008
Onsdag kl 18.00 passer fint for meg og ll Mare er sikkert en fin plass... Var ikke der igår, men blir gjerne med kommende onsdag.
mammamia77
19:23 17.04.2008
Hei, så bra om du legg ut treff Minda :) Æ jobbe tirsdag - torsdag neste uke så kan bare på dagtreff om det blir mandag eller fredag. Men æ kan jo ikke få med mæ alle treffan heller så det går bare fint! Onsdag kl. 18 kan jeg! Il mare var en ok plass ja!
GravidTone
19:26 17.04.2008
E med på tirsdag!! Å hvis det blir på jekta så bli æ enda mer glad!!!
Nættemor-juni!
19:49 17.04.2008
Ikke mulig å få til så det passer alle, men siden det er noen som kan tirs og noen som kan ons, så legger jeg ut.. Håper flest mulig kommer! Vi sees;)
minhj
19:51 17.04.2008
Det e sant, passe aldri for alle samtidig :) Æ kan på onsdag hvertfall! Ka med to dagtreff i neste uke da? E det nån flere som kan på fredag utenom mæ og Nættemor? Forslag te plass eventuelt?
GravidTone
20:03 17.04.2008
Vet sannelig ikke hvor lurt det var at jeg la ut , Tone.. Plutselig 4 eksemplarer! Og får ikke sletta.. hmm..
To dagtreff sikkert ikke dumt.
minhj
20:33 17.04.2008
Haha, æ ser det :) Jaja, det får bare være! Onsdagstreffet kom bare en gang da! Sees da!
GravidTone
10:36 18.04.2008
Heihei:-)
Neste uke e æ klar for treff igjen:-) 2 dagtreff neste uke høres bra ut syns æ. Ka me et dagtreff neste fredag? Æ har tenkt på komme på tirsdag, får se korsn det blir me kveldstreffet.....
Ingadinga *fødeklar*
15:28 18.04.2008
Jepp, har lagt ut dagtreff fredag i neste uke kl. 12 på Knoll&Tott! Æ bli litt forsinka, skal te manuell terapi først. =) Bli artig å se dæ igjen Ingunn, det nærme sæ termin med stormskritt no! You`re next!
GravidTone
17:08 18.04.2008
Jah!! Kom på treff!! Diggers!! E så glad for at vi kan ha nån treff på Jekta, gjør alt så mye lettere !! :-) Å fredag bli knall på knoll å tott, dem har jo så god mat.. :)
Nættemor-juni!
09:31 22.04.2008
Kommer også i dag (tirsdag) på mitt første treff. Litt seint eg gjer beskje, men håpe det e i orden!? Fint det e på Jekta!!!
Endelig Hjemme
19:57 22.04.2008
Hei!!Så koselig at du kom i dag, e alltid arti med noen nye, å så stili at vi har termin så nært!! :-)

Fredag på Knoll og Tott ser æ fram te!! Utroli lenge sia æ har spist der... Å det e jo ganske så godt ja!
Nættemor-juni!
15:40 23.04.2008
hei dere som skal på treff på onsdag kveld, 23,04, vi er to nye som kommer da.. gleder oss, blir spennende...
romsjulskos
16:24 23.04.2008
Så bra da :) Blir hyggelig å hilse på dere!
GravidTone
Du må være innlogget eller medlem for å skrive innlegg. Klikk her for å logge inn eller bli medlem

(Fyll inn mottakers e-post adresse og klikk send. Du kommer tilbake til denne siden etterpå)

------- Annonser -------