GRAVID og ny her på BarniMagen?
Det er gratis å melde seg inn
Velkommen! Registrer deg her
Alle forum på BIM

Terminkalkulator:
Siste mens:

(husk punktum)

Les mer om terminberegning

Bekkenløsning - debatten

Bekkenløsningsdebatten

Bekkenløsning er en naturlig del av svangerskapet, og oppstår når fødselen nærmer seg. Bekkenet skal utvide seg, og derfor gjør hormoner sitt til at bekkenet forandres så barnet skal få plass. For de fleste er dette helt uproblematisk, men mange får plager og langvarige smerter. Her kan dere dele erfaringer og treffe likesinnede.

Her kan du lese om bekkenløsning
Kan legen skrive ut henvisning til fysio uten at jeg har time?
18:54 17.04.2008
Var på Riksen i går og fikk beskjed om at jeg har bekkenløsning.
Tenkte om jeg bare kunne ringe legekontoret å be legen fylle ut henvisning.Har ikke time før om 2 uker og det værker...
Regner ikke med at det går,men...
dollypopp
Sv: Kan legen skrive ut henvisning til fysio uten at jeg har time?
20:40 18.04.2008
Jeg gav kontordama beskjed om at hun måtte få legen min til å skrive henvisning til fysio pga bekkenløsning.
Jeg henta den dagen etterpå.
Men det kommer nok veldig an på lege og forhold lege pasient.
Anonym
20:43 18.04.2008
Jeg ringte legekontoret, og ba legen ringe meg opp igjen når han hadde tid. Forklarte da situasjonen og ba om henvisning. Han skrev den klar og jeg stakk innom og hentet den neste dag.

Tror ikke det skal være noe problem for deg, du har jo allerede fått påvist bekkenløsning.
april08baby
23:42 18.04.2008
Ok,da ringer jeg på mandag.
Takk for svar!
dollypopp
Du må være innlogget eller medlem for å skrive innlegg. Klikk her for å logge inn eller bli medlem

(Fyll inn mottakers e-post adresse og klikk send. Du kommer tilbake til denne siden etterpå)

------- Annonser -------