GRAVID og ny her på BarniMagen?
Det er gratis å melde seg inn
Velkommen! Registrer deg her
Alle forum på BIM

Terminkalkulator:
Siste mens:

(husk punktum)

Les mer om terminberegning

Sex i svangerskapet - debatten

Hvordan er det med lysten?

Bli med i debatten - utveksle synspunkter og erfaringer!
Hår i rumpa.
22:52 17.04.2008
Noen som fjerner dette og er det egentlig bra? Kunne ideelt sett tenkt meg å fjerne dette, men vet ikke hvordan det skal gjøres? Også har jeg hørt om en som fikk så ubehag av det etterpå, så ikke for en hver pris liksom. Har veldig hårvekst nedentil og det går på selvtillite løs, selv om samboer elsker å se på meg nedentil både foran og bak. :)
Anonym
Sv: Hår i rumpa.
00:13 19.04.2008
Barberhøvel?
Man får kjøpt hårfjerningskremer for underlivet
Voksing
Anonym
09:07 19.04.2008
Brasiliansk voksing!! :)

og ja, man kan gjøre det mens man er gravid. Men det kan være lurt å la det få "lufte" seg litt rett etterpå, så myke klær som ikke gnager.
Anonym
08:39 23.04.2008
dersom du har en mann som elsker å se deg hva er vitsen da?
jeg og er kjempe hårete over alt men jeg bare ler av det og tar det med humor. Jeg er tross alt sunn og frisk ellers. Mennen min synes jeg er selete og helt herlig. det er da det viktigste?
Anonym
18:43 25.04.2008
IKKE barber rumpa! Jeg gjorde det en gang for 10 år siden, og det klødde noe jÆvlig!!! Sambo har veldig lyst til at jeg skal barbere meg der, men jeg har sagt til han - jeg kan gjøre det om han gjør det.... Og det har han lite lyst til... ;-)
Anonym
00:03 27.04.2008
Har gjort d en gang og aldri mer, gud som d stakk på rompeballene når det begynte å vokse ut igjen,og heldigvis er det ikke ofte mannen skal se meg i ræv sprekken hihih.
Anonym
00:06 27.04.2008
Jeg barberer meg hele tiden, og jeg syntes ikke det klør noe når d vokser ut igjen :)
Anonym
11:54 28.04.2008
Jeg barberer meg også der , orker ikke ha disse hårene litt over en fresh og nyshavet f... Sett deg på huk og føl deg frem, evnt bruk strips til underlivet så slipper du å kutte deg hvis du er uheldig men du får teknikk etterhvert.
Anonym
01:11 3.05.2008
Jeg barberer meg der også hver gang jeg barberer meg nedentil. Aldri stukket eller vært ubehagelig.
Men vet en veninne av meg som fikk "brannsår" av det fordi rumpeballene på en måte gnagde seg sammen. men hu er ganske fylldig da.. og jeg er veldig tynn.. Vet ikk eom det ligger noe der men?

Mannen min sier han ikke syns det er fint med hår i rumpen.. han tror jeg er hårløs, men sannheten er at jeg barberer.. Selv om det er veldig lite og jeg absolutt ikke er "plaget" av det..
Anonym
Du må være innlogget eller medlem for å skrive innlegg. Klikk her for å logge inn eller bli medlem

(Fyll inn mottakers e-post adresse og klikk send. Du kommer tilbake til denne siden etterpå)

------- Annonser -------