GRAVID og ny her på BarniMagen?
Det er gratis å melde seg inn
Velkommen! Registrer deg her
Alle forum på BIM

Terminkalkulator:
Siste mens:

(husk punktum)

Les mer om terminberegning

Parforhold-debatten

er det noen i lignende situasjon som meg?
12:20 18.04.2008
hei eg er små barns mor sønn på 4 mnd og datter på 5 år..det eg har litt problemer med i dette forholdet er at barnefar ikke vil delta so mye i familie livet..sånn for og ta eit eksempel so sa eg i går,me kan jo ha som mål og gå på tur hver søndag er jo eit flott tur område her som me bur..men da berre små lo han for seg selv,eg mener er det noe og le av da?nett som eg fortalde ein vits på ein måte?:(eg mener det at no som han er familiefar so burde han vere med på dei tingene som eg liker også?han vill ho heller prioritere og gå til kompiser og drikke i helgen og ligge til langt på dag om søndagen..og det mener eg ikke er rett...so når eg spurte om eg ikke kunne vere med til bergen no i helgen for og hente datteren min for ho har vert oss pappen sin,so sa han det at ja visst du absolutt vill so,kan jo ikke nekte deg?da vill eg i vert fall ikke bli med han når det skal vere på den måten...trenger jo og komme meg litt vekk eg og da iblant..er greit det at han vill vere litt for seg selv dei timene han kan,men likavel...kjenner eg blir so frustrert:/
Anonym
Sv: er det noen i lignende situasjon som meg?
17:57 19.04.2008

Du har valgt å få barn med en "mann" som er ansvarsløs, og fortsatt 16 år i hodet sitt.
Klart du blir frustrert.
Men tror ikke du kan vente noen forandring.

Clue
22:32 22.04.2008
enkelte skal fortsette å være ungdom resten av livet sitt. Selv etter at de er blitt foreldre. Du kommer til å få mange tunge dager og spesielt helger med den typen der. Lykke til, uansett hva du velger:)
Anonym
11:06 22.05.2008
Ikke noe rart du er frustrert, dette holder ikke mål.

Du har to valg; enten å lære å leve med det, eller å pakke sakene dine å dra. Han kommer aldri til å endre seg, selv om han helt sikkert kommer til å love bot og bedring dersom du ymter frempå at du reiser fra ham.

Husk på at du er rollemodell for barna dine, og at du gjennom å bli værende, lærer barna dine at slik oppførsel er akseptabel... Vi voksne må hele tiden minne oss selv på at vi skal kunne se ungene våre inn i øynene når de blir voksne. Dersom du ønsker å bli værende, samtidig som du tror at dette er noe du kan forsvare om noen år, er det bare å sette igang med jobbingen. Hvis ikke, må du sette igang med pakkingen fortere enn svint... Lykke til, i allefall!
Anonym
19:20 22.05.2008
Føler sååå med deg... sitter akuratt å tenker at jeg er jammen glad min x var utro før vi fikk barn, vis ikke hadde jeg nok sittet i samme situasjon som deg. Han var også en forvokst egoistisk drittunge, men når det bare var oss to så lot jeg mye skli igjennom.

Tror jeg hadde gitt han et dillemma... enten viser han for deg at han er interesert i deg og barna eller så vet du ikke hvor mye lenger du holder ut dette.
WildPrincess
Du må være innlogget eller medlem for å skrive innlegg. Klikk her for å logge inn eller bli medlem

(Fyll inn mottakers e-post adresse og klikk send. Du kommer tilbake til denne siden etterpå)

------- Annonser -------