GRAVID og ny her på BarniMagen?
Det er gratis å melde seg inn
Velkommen! Registrer deg her
Alle forum på BIM

Terminkalkulator:
Siste mens:

(husk punktum)

Les mer om terminberegning

Snart klar

Dette forumet er for både damer og herrer som snart er klare for å lage barn, men som ikke helt tør/vil ta steget ennå.
Her er det vel bare å ønske lykke til:-)
Vennlig hilsen jordmor Siri
blir så usikker !!!!!
17:15 19.04.2008
jeg ble såå glad den dagen min samboer sa jeg kunne slutte med prevensjon... han hadde vel forstått at det kan ta veldig lang tid å bli gravid etter bruk av p sprøyta :) ENDELIG tenkte jeg ... og sluttet i februar :) vi tar det veldig som det kommer men jeg skal innrømme at håpet om å bli gravid er blitt veldig stort ....
men nå om dagen virker samboer plutselig så negativ til det å få barn ??? han ser lissom bare problemene med det !! som eks : jeg må bytte jobb.. jobber turnus ( vil si oxo kvelds jobbing ) jeg tjener for lite osv osv... blæææææ asså... virker plutselig som at han ikke helt er klar alikevel da :( da blir jeg sååå usikker jeg oxo og tenker at jeg kanskje skal vurdere p-piller igjen ???

uff såå kjipt akkurat det der... men håper det bare er en liten periode han har og at han kanksje blir mer positiv med tiden :)

andre i samme situasjon ??

Anonym
Sv: blir så usikker !!!!!
20:50 22.04.2008
Jeg kan si du ikke er alene om dette her, jeg og kjæresten min har ikke pratet så mye om det å bli gravid enda. Men for en stund siden så virket han veldig positiv til et barn og sa at det egentlig var opp til meg, men da ville jeg vente pga skolen og sånn, men så endret han plutselig mening, da ville han ikke ha noe barn og han mente at han ikke var klar for det og at jeg måtte gjøre meg ferdig med skolen osv. men nå den siste måneden har han begynt og spørre meg om jeg vil ha barn osv.

Så jeg kan vel si at det er noe som stort sett går opp og ned =P
Håper det går som du vil da=)
Litle Angel 89
Sv: blir så usikker !!!!!
10:18 24.04.2008
hei little angel 89 :)

godt å se at noen andre har det litt på samme måte... ikke noe gøy syns jeg at han svinger sånn akkurat :) for jeg ønsker virkelig å få barn .. og kunne tenkt meg å bli gravid snart... jeg tror nok det er en periode han har som svinger litt.... for jeg kan hvertfall si at han er med på leken *hihi*

hvor kommer du fra da ??
**eiamor **
Du må være innlogget eller medlem for å skrive innlegg. Klikk her for å logge inn eller bli medlem

(Fyll inn mottakers e-post adresse og klikk send. Du kommer tilbake til denne siden etterpå)

------- Annonser -------