Parforhold-debatten
Meninger??? ang forhold til samboer..mm. |
22:23 19.04.2008 |
|---|---|
Har vært sammen med samboer i 5 år (er 20år nå) å vi fikk en datter for 4 mnd siden. I starten av foholdet hadde vi sex flere ganger til dagen så litt sjeldnere og sjeldnere. Etter vi fikk jenta har vi hatt sex 2 ganger....jeg har aldri fått orgasme og føler nesten alltid at vi bare har sex for hans skyld og når vi er ferdige tenker jeg nesten yes nå er det en tid til neste gang. jeg har null lyst. det har jeg så dårlig samvittighet for. En annen ting, jeg syntes han prioriterer jobb alt for mye, jobber fra 07-19 hver dag og når han er hjemme snakker han nesten i tlf hele tiden om hva han skal gjøre i morgen på jobb osv. eller så ligger han slapp på sofan å er trøtt uten at jeg nesten får kontakt å pratet med han. han engasjerer seg i vår datter men når det er noe som blir litt tungvindt må jeg ta over, han gjør veldig lite husarbeid men ordner alt som har med bil åsånn å gjøre. Han velger letteste utvei på alt å det gjennomskuer jeg fort. Vi har vært på trilletur 3 ganger siden jenta blei født å jeg må nesten tvinge han med ut å trille sammen i finværet...er det normalt? Etter alle sånne småting blir jeg irriterrt å går å er irritert på han hele tiden..det tærer skikkelig på forholdet hva skal jeg gjøre? Jeg vil ikke bare gå fra han siden vi har en datter å jeg er jo gla i han innerst inne men jeg føler jeg bare går rundt å venter på noe bedre og vaser rundt i det samme gamle hver dag. uff detta blei rotete men håper noen kan svare. er dette en fase etter man har fått barn eller er det noe alvorlig galt i foholdet vårt? |
|
| Anonym | |
Sv: Meninger??? ang forhold til samboer..mm. |
20:58 22.04.2008 |
|---|---|
Er det noe jeg kjenner meg igjen i, så må det være dette! Min gjør akkurat det samme, bare jeg har merket det noen måneder før jeg nå nylig ble gravid. Håpet at den nyheten ville forandre han litt. Men han er den samme. Hvis ikke han sover på sofaen så jobber han, og blir sint hvis jeg ringer og spør om han har tid til å komme å spise middag som jeg har laget. Var nedom jobben istad med litt mat ettersom jeg visste at han ikke hadde spist på 7 timer, og da klaget jeg litt over at jeg hadde så lite å gjøre og at alle venninnene mine var opptatt. Begynte å føre en samtale med han, men så skrudde han bare på kompressoren og brølte "jeg har ikke tid til å snakke med deg nå" Det sårer meg! Sårer meg masse. En kjæreste skal ikke være sånn! Dette er nok ikke en fase fordi du har fått barn. For min er som din FØR vi har fått barnet. Husarbeid gjør han heller ikke. Jeg gjør alt!! Våkner han til og med og morgenen. Er akkurat som HAN er min baby! Må mase og mase for å få han til å gjøre ting han har lovet meg i mange måneder, og da ender det med krangel fordi jeg maser og "aldri gjør noe annet". Er det noen med erfaring her så tror jeg vi begge kunne trengt et fasitsvar på hvordan man går frem for å få slutt på dette :) |
|
| Anonym | |