GRAVID og ny her på BarniMagen?
Det er gratis å melde seg inn
Velkommen! Registrer deg her
Alle forum på BIM

Terminkalkulator:
Siste mens:

(husk punktum)

Les mer om terminberegning

Habituell abort

Her kan dere som har habituelle aborter, dvs aborterer mer enn 3 ganger uten at det er provoserte aborter dele erfaringer, gleder og sorger.
Tvi, tvi!
Vennlig hilsen jordmor Siri
Hvordan går det med dere damer, det er så stille her!!!!
03:15 20.04.2008
Selv er jeg kommet til uke 21+2:) det går unna:) Også vet vi at det blir en liten gutt- kjenner spark daglig og magen vokser fort!!!

Er forsatt i jobb som sykepleier på med. avdeling- men begynner å få litt kynnere, og de kommer oftere og vondere:( dette kan vell kanskje komme av at jeg har skillevegg i livmoren...lurer på om jeg må sykemelde meg etter hvert- er kjempe sliten, og det begynner å bli vondt i kroppen- samtidig vil jeg ikke ta sjangsen på å sliten meg ut, og utløse tidlig vannavgang e.l---- gynlegen på sykehuset sa at skillevegg i livmoren kan gi komplikasjoner som tidlig fødsel..dette vil jeg absolutt ikke skal skje, får denne gang skal jeg ha en levende baaby ut:):) Er det noen av dere som har blitt sykemeldte pga av mange tidligere aborter, og andre komplikasjoner?? skal begynne å ta vekstkontroller etter hvert nå- slik at vi kan føle med at han vokser normalt, og hvordan det er med plass der inne:!!!!!!!!!!!!!!!!!

Tovvar *venter en gutt*
Sv: Hvordan går det med dere damer, det er så stille her!!!!
12:26 22.04.2008
Så flott å høre at det er flere her inne som ser ut til å lykkes nå - håper det blir enda flere asap!! Jeg er i uke 24+2 nå og priser meg lykkelig for hver dag og hvert spark jeg kjenner. Kan nesten ikke tro at jeg har kommet så langt og føler meg så heldig som får oppleve dette!!! Var på ultralyd igjen i går og alt var bra – lille gutten lå med bena i været og sparket der inne, veldig morsomt å se.

Jeg fikk i tillegg til ul målt mormunnen fordi de var litt redde for at den kunne ha blitt skadet pga mange utskrapninger og at det dermed var fare for tidlig fødsel, men den var helt fin heldigvis. Gynekologen sa til meg at hvis den var kortere enn 39mm så ville jeg bli sykmeldt øyeblikkelig og påbudt å ligge mest mulig på sofan framover så glad jeg slapp det. Vet ikke noe om skillevegg i livmoren, men hvis det er noen som helst fare for tidlig fødsel for deg så ville jeg nok helt sikkert ha sykemeldt meg ja - absolutt ikke verdt å ta noen sjanser for denne gangen MÅ det bare gå bra!!!
villavillekulla
Du må være innlogget eller medlem for å skrive innlegg. Klikk her for å logge inn eller bli medlem

(Fyll inn mottakers e-post adresse og klikk send. Du kommer tilbake til denne siden etterpå)

------- Annonser -------