Dette forumet er for både damer og herrer som snart er klare for å lage barn, men som ikke helt tør/vil ta steget ennå.
Her er det vel bare å ønske lykke til:-)
Vennlig hilsen jordmor Siri
Hvor mange barn ønsker dere å få?
15:07 20.04.2008
Vi ønsker oss 2 eller 3. Hvis det går som vi vil da:) Det vet man jo selvfølgelig aldri.
Og dere?
Hvis alt går fint og det viser seg at vi kan få barn så ønsker jeg med to relativt tette barn med ca to års aldersforskjell. Jeg har selv to søsken og det er stort sprik i alderen på alle sammen. Vi har liksom ikke så mye til felles og så mye å gjøre med hverandre så jeg ønsker det annerledes for mine egne. Men til syvende og sist så er det jo vanskelig å bestemme slikt... Naturen får gå sin gang:)
Jeg ser for meg 3+, mannen vil helst ikke ha flere enn 2. Men vi skal prøve på vår første, så etter måneder med nattevåk, bleieskift, trass, tidsklemma og alt annet som følger med, kan det jo hende at jeg synes 2 barn holder i massevis. :-D Og mannen sier at vi får ta det litt som det kommer. Han er altså heldigvis (?) åpen for at han kan forandre mening når vi sitter der med 2 barn. :-)
Jeg har alltid ønsket meg 3-4 barn, men vi kan bare få 2 pga at jeg fikk blodpropp under mitt første svangerskap. Og jeg kan bli benskjør av en medisin jeg må gå på under neste svangerskap. Så da tør vi bare en til...