GRAVID og ny her på BarniMagen?
Det er gratis å melde seg inn
Velkommen! Registrer deg her
Alle forum på BIM

Terminkalkulator:
Siste mens:

(husk punktum)

Les mer om terminberegning

Snart klar

Dette forumet er for både damer og herrer som snart er klare for å lage barn, men som ikke helt tør/vil ta steget ennå.
Her er det vel bare å ønske lykke til:-)
Vennlig hilsen jordmor Siri
Gjemt bort pillene!
13:41 21.04.2008
Var i syden for noen uker siden, og klarte selvfølglig å glemme p-pillene hjemme (Distre ja!). Skal egentlig begynne på de igjen denne uken, men vi har rett og slett funnet ut at vi likegodt lar være:-)
Vil jo helst vente noen mnd til før vi prøver på ordentlig, men skulle "uhellet" være ute så er det ingen krise. Man hører jo dessuten så mye forskjellige om folk som har gått lenge på p-piller som har problemer med å bli gravide.
Får vel prøve å styre unna dagene rundt EL frem til vi er helt klare:-)

Flere som gjør det på denne måten?
Snart €klar
Sv: Gjemt bort pillene!
23:17 4.05.2008
Jeg sluttet på pillen i april, vi bruker kondom til vi er klare. Like greit synes vi, så får kroppen gått seg til igjen også. Lykke til!
snart prøver :)
23:15 8.06.2008
eg slutta på pillen i fjor sommer, brukt kondom fram til nå.. ska prøve nå i sommer! håper på 09 baby!
lykke til med prøvingen!
Anonym
08:56 12.06.2008
Jeg tåler ikke hormonelle prevensjonsmetoder, så her er det kondom uansett.

Greit når man snart skal prøve at de fleste hormoner fra piller o.l. er ute av kroppen:)
meg & lille vampyr
22:44 21.06.2008
Fisj! liker ikke kondom! men jeg sluttet også på p-pillene for noen uker siden. Jeg skulle bruke babycomp til vi skulle begynne å prøve. men så fant vi ut at vi like så godt kunne begynne prøvinga nå si det egentlig passte veldig bra nå:)
j@nnemor
Du må være innlogget eller medlem for å skrive innlegg. Klikk her for å logge inn eller bli medlem

(Fyll inn mottakers e-post adresse og klikk send. Du kommer tilbake til denne siden etterpå)

------- Annonser -------