Er du sint? Kjenner du hormonene koker? Her kan du skrive inn dine frustrasjoner med nick eller som anonym. Du kan ikke legge ut personopplysninger eller skrive innlegg som angriper brukere direkte med nick , og må følge de norske lover, men ellers kan du krangle i vei her :-)
Ps. Du går inn på eget ansvar! Ikke svar på innlegg som du mener bør slettes. Send oss en link til innlegget: moderator@babymedia.no
Hva irriterer deg akkurat nå!? :) SI DET, SI DET!
19:53 21.04.2008
Det irriterer meg veldig at folk ikke kan norsk gramatikk. Spesielt orddeling, det irriterte meg akkurat i dag :)
Sv: Hva irriterer deg akkurat nå!? :) SI DET, SI DET!
20:01 21.04.2008
Det som irriterer meg akurat nå, er at salamipakken som ligger i kjøleskapet bare må bli liggende...pga faren for tokso.
Det er tomt for skinke, som jeg vil ha, og osten som ligger der ser ikke sørlig fristende ut. .. har en pakke med "Kødpålæg"som er i servelatfamilien.. å den frister heller ikke.....
jeg må vente til sambo kommer hjem, for vi skal ut å spise, for å feire vi har kjøpt oss leilighet i dag, derfor kan jeg ikke gå på butikken å kjøpe skinke å spise...selv om jeg har lyst....det irriterer meg akkorat nå
Åsså vil jeg ha negerboller...og skillingsboller med maaaasse melis på!
20:54 21.04.2008
Jeg irriterer meg over at jeg ikke vant i lotto denne lørdagen heller!!! Hvorfor er det bare sauebonder fra indre gokk som bruker pengene på nytt fjøs til dyra som vinner i lotto??? ARGH!!!
21:01 21.04.2008
At søte snille sambo lager kjempegod middag til oss for så å dra ut og la ALL oppvasken og oppryddingen stå igjen til meg. Etter å ha brukt opp varmtvannet så jeg ikke får dusja.
Veldig, veldig glad i han altså, men faen heller...
21:46 21.04.2008
Vindusviskerne som ikke vasker ruta 100% og det er spesielt irriterende når man kjører hjem ved ni-tida og sola står i trynet på en, så shiiiten på ruta syns ekstra godt.
22:16 21.04.2008
Det som irriterer meg nå, er at min bror kjører uten førerkort, helt åpenlyst MIDT i byen hvor det kryr av purk! Har sett han flere ganger nå... Argh.. håper han blir tatt snart! makan til toskeskap!! Blir han tatt nå,så blir han uten førerkort på livstid.. men på en annen side, det ser ikke ut til å stoppe han.
Null respekt !
Fatter ikke at vi er av samme mor.....
23:12 21.04.2008
Irriterer meg over at de tok hele 1 mnd feilmargin på første UL, så nå er terminen utsatt til 8. september. Veldig nederlag akkurat nå som jeg sliter meg igjennom dagene, for en mnd høres ikke mye ut, men fyttikatta, det er utrolig lenge egentlig! Men nå skal jeg sove så jeg ikke blir engasjert i "utlending" diskusjonen og blir sittende utover natta. Det er og irriterende. At det er så fint vær nå som jeg jobber! For jeg går på jobb når det er fint vær og kommer hjem når det er mørkt :(
09:52 22.04.2008
At jeg aldri vet hvilken dag jeg har fri før et par dager i forveien. Noen ganger jobber jeg en hel uke uten en dag fri også får jeg to dager fri etter hverandre men det er umulig å planlegge noe!
15:08 22.04.2008
Å RETTE HELDAGSPRØVER! NÅR SOLA SKINNER!! ARRRGHHHHH.. På tide å finne seg en annen jobb?? Oh yessssss. Elevene er russ, og ute og springer, og her sitter jeg... Buhu!! (Vel, akkuratt nå er jeg jo på BIM, da men....) Bach to work!
15:22 22.04.2008
Facebook her oxo. kontoen slettes jo ikke når man bare avslutter den, man må sende mail til dem å få de til å fikse det. Og nå har jeg holdt på i en uke med de, masse mailer fram og tilbake, og kontoen er ennå ikke sletta.. grr.. det siste er at de vil ha svaret på sikkerhetsspørsmålet mitt og en bekreftelse på at jeg virkelig vil slette, noe jeg har gitt dem 6 ganger fra før... sist gang var de at de ville vite alle nettverkene jeg hadde vært på, og gangen før det at jeg måtte rydde opp på kontoen, noe jeg allerede hadde gjort. Jeg hater facebook, er umulig å komme seg ut av det...
15:39 22.04.2008
at samboer er så uøkonomsik, enda han har nesten 3 ganger mer i inntekt i mnd enn meg! og jeg må være den som låner han penger til stadighet. grr.. det irriterer meg veldig mye nå!
18:56 22.04.2008
Bekkenløsninga er på topp, blæra er krympa til ertestørrelse og den nye bilen min går på fri eksos... Faen!!! Og på toppen av det er det masse bjørkepollen i lufta som får meg til å nyse hele tida...
21:21 23.04.2008
Det som irriterer meg nå er at de som bor over oss driver å spyler terrasen sin med høytrykk spyler, uten å si i fra...så nå er ALLE klærne jeg hang ut tidligere i dag klissvåte med malingsflakk...GGRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR
08:10 24.04.2008
Hmmm...
- Alle ikke/aldri vært gravide som er eksperter...
- De folka som går milevis omvei rundt deg om dagen for de er redd du kommer til å føde på de...
- De inne på BIM som sitter å spør spm som er noe en definitivt burde å ha spurt legen om,men sitter her og chatter og spør andre gravide som bare tipper svar...."magen er blå for jeg ble påkjørt i går,skal jeg ringe lege?"
- Folk som forventer at når en skal bli mamma mister en humoren og kler seg som en gammal bygdehusmor på 80.
- Kvinner som blir mødre og gjør overnevnte(kler seg plutselig i lusekofter og blir tørre som knekkebrød).....
10:12 24.04.2008
Glemte å ta me hunden!Skal på utstilling med han i helgen,men han oppfører seg som en dick i ringen for tiden,kommer sikkert til å gleffse etter dommeren=/Jævla dritthund!
10:18 24.04.2008
irriterer meg at lyse ting blir fort skittene. har sååå lysst på en lys og fin vogn, men aner virkelig ikke om det er så smart. men jeg er så forelsket i den at jeg dør!
http://www.emmaljunga.no/start.asp?lang=NO&country=
12:14 24.04.2008
irriterer meg at dt er BIM-treff i porsgrunn i kveld,endelig fikk jg dt på den dagen jg har spurt og ønsket meg, så må jg FAAAAn ma jobbe fra 14-19,og da erre ferri:(
15:49 24.04.2008
Jeg irriterer meg stort over at en eller annen taper har kjørt rett inni sida mi mens bilen har stått parkert, uten å legge igjen en lapp med navn og nummer! Makan til mangel på respekt fra andre. Han/hun kan ikke ha oversett det da det er dyp bulk med tilhørende over en meter stripe. Kunne drept noen akkurat nå tror jeg!
11:42 25.04.2008
UFORSKAMMEDE NABOUNGER!!!
Hvorfor må ungene renne ned dørene her når jeg er sliten og trøtt og ikke hyggelig i det heletatt??
I går var det 5(!) unger her, og bare to av dem var mine, og de andre ville søren ikke gå når vi skulle spise. Jeg måtte bli sint for å få dem hjem. BUHU!
Dessuten maste de på meg. Kan ikke fatte hva som er så hyggelig med meg, for jeg er ikke spesielt selskapelig for tiden.
I dag hiver jeg ALLE unger ut, inkl. mine egne!
21:34 27.04.2008
ALT irriterer meg i dag! Alle som snakker til meg på msn, masete folk, gretten søster, og at jeg har mensen! og LITE penger. Faen.
Og at det blir regn i morra... F ass... og irritert over alt godisene jeg har trøkka i meg i helga!
Og heel SVIGERFAMILIEN, de irriterer meg ikke bare NÅ men HVER DAG, de er så spesielle og egoe og selvopptatte...
Og sambo later som han virkelig er dum i blant... Så er han LAT og slurver hele tiden med alt. Jeg må "lære" han opp i AAAAALLLLTTTT
21:58 27.04.2008
irriterer meg at jeg er kjempesvimmel, har snart eksamen, og har fake rier. er ikke så veldig gøy å leve nå:P *klage kage* men må si noe positivt, og det var at det var deilig å få det ut.
18:58 28.04.2008
Jeg irriterer meg over småripsa her inne som lurer på om magene deres er for store "åååååå guuuuud, er magen min stor?- se på magebildene mine". Og når du klikker deg inn, så ser småfrøknene ut som de har tatt coverbilde for Vi menn; silikonpupper, halvåpne munner med litt for mye silikon i leppene, så fake brunfarge at en kan spy og i tillegg har disse opprinnelige brunettene så bleket hår at det ser ut som de nettopp er importert fra øst-europa!!!! Og magen er knapt synlig. Men de er jo så tjukke blitt, for før graviditeten var de jo størrelse 32- åååååå guuuuuuda meg, altså!!!!
Men det er sikkert slitsomt å være 22 år! Uansett; dette er det jeg irriterer meg over i dag!
20:17 28.04.2008
at føttene min er blitt kjempehovne. men jeg må fortsette å sitte noen timer til fordi jeg aldri klarer å begynne å lese til eksamen før noen dager før jeg skal ha den.. at man aldri lærer...!!
20:28 28.04.2008
Bra tråd! Akkurat nå er det faktisk ingenting som irriterer meg :o) Koser meg med nypoppet popcorn og glasscola. Livet kunne ikke vært bedre. Framtiden min ser så lys ut at jeg skal ut å kjøpe meg solbriller i morgen den dag!
21:36 29.04.2008
at hver gang jeg hoster/hikker kommer det opp spy. at jeg har for lavt blodsukker. at JM er sur på meg sidne jeg har gått ned i kg i uke 24. at jeg har mye kynnere med vondt i magen 0 bekken og at jeg klager over helsen min, som egentlig jeg burde jævlig glad for at er så bra som den tross alt er:)
21:43 29.04.2008
Folk som ikke kan jobben sin
Folk som ikke gjør jobben sin
Folk som tror at jeg kan trylle
Folk som ikke skjønner at det finnes andre enn dem selv
Folk som tror at alt er min feil
Folk som ikke skjønner at det er en grunn for at ting er som de er
Folk som blir irritert når jeg ikke gidder å gjøre jobben dems
Og, overtid når det er fint vær og middagen står på bordet, så jeg får kald mat!
02:18 30.04.2008
nei, irritasjon er veldig nyttig. mange av disse tingene er irriterende, men kanskje ikke for deg? folk er forskjellig og irriterer seg over forskjellige ting.
akkurat nå, som omtrent hver dag det siste året, sitter jeg og irriterer meg over hvorfor i all verden det ikke kan komme et jævla barn i min fullt fungerende forbannede livmor. tålmoet henger i sin tynneste tråd, og vet snart ikke råd...veldig frustrerdene..og sårbart.
12:41 30.04.2008
- Irriterer meg over folk som omtaler kjærestene sine som "typen" og mennene sine som "gubben"! Høres bare så usannsynlig dumt ut!
- Disse "vondtene" som er helt meningsløse i forbindelse med dette svangerskapet irriterer meg også!
- Det irriterer meg at Nytt på Nytt har tatt sommerferie NÅ!?!
- Og at jeg må kjøpe meg nye bh'er for n'te gang fordi de søte små rosinbollene mine har blitt til store meloner! Æsj!
- Jeg irriterer meg over at jeg har lyst på NOE, men vet ikke hva! Og jeg gidder ikke stå NOK EN GANG å lage meg mat, for så å kaste det rett i søpla, fordi jeg var søtsjuk i stedet for saltsjuk....for så å ombestemme meg igjen!
- Det irriterer meg SKIKKELIG at det er så dårlig med aktivitet her inne at jeg til stadighet må kikke på de fjollete trådene til disse små-frøa. Hvis jeg ser "OMG", "Dum i hodet", "melodramatan" eller høre de som er yngst forsvare hvorfor de virker eldst på en helt noldus måte en gang til, så....så...kaster jeg virituelle cookies på noen og enhver av dere!
- Jeg irriterer til og med meg selv i dag!!
SÅNN!
Nå skal jeg gå og spise en brødskive med jordbærsyltetøy med majones på, så kanskje jeg får stilt søtt/salt behovet mitt....arrgh!!
12:51 30.04.2008
I dag irriterer det meg at jeg føler huset står på hue! Hybelkaniner *urk* :( Må fram med støvsugeren og vaskekosten. Og rydde i ting og tang, papirer dritt og møkk...
Det er grusomt å innrømme det, men jeg må si meg enig med tittentei i at det irriterer meg at nytt på nytt har tatt sommerferie ALLEREDE!! Grrr...
00:40 1.05.2008
Dette irriterer meg gul, grønn og blålilla:
* At samboer er ute å drikker øl IGJEN med gutta (4 ganger i uka minst)
*AT jeg ikke får ut fingeren og får skrevet ferdig hjemmeeksamenen min som skal leveres senest i morgen, aaaaargh"!
*At en kjerring og felles bekjent av alle mine venner flytter tilbake til byen
*At jeg ikke trener
*At jeg har små pupper
*At jeg må vaske med klor på jobb, hele lokalet stinker drit etterpå, og det er påvist farlig både for mor og kommende spire:(
*At samboer aaaaaldri lager middag
*At han må ha kjøtt i alle middager. Dyrt
*At noen blir gravide bare ved å se på en pikk
*At jeg ikke får til å male listene i taket selv, og sambo aldri har "tid"
00:43 1.05.2008
Høres ut som om du har en kul samboer da... Kanskje du bare skal slutte å lage middag til han og gå ut med venniner om kvelden så kan du se hvor bra han klarer seg selv...
11:30 1.05.2008
Største irritasjonsmomentet pr NU er at sambo ligger og purker og sover og at jeg er oppe!!!! ARG!!!
Må vel kunne gå ann å stå opp å tilbringe litt tid sammen med meg å guttungen på en dag der vi alle sammen har fri (det hender ikke så ofte)
Og deretter irriterer det meg at jeg er så sta at jeg nekter å gå opp å si fra at nå synest jeg slik å slik... for dette skal han skjønne selv!!! Jaja... sikkert like mye min feil denne gangen som hans. Generelt irritert i deg da!!!
20:02 5.05.2008
Jeg er dritt lei all hetsingen av LinnR83!! Synes det er ufatterlig unødvendig med slik personlig drittslenging! For ikke å snakke om barnslig!! Seriøst skjerp dere! La nå folk få ha egne meninger uten å bli kalt for rasist og det ene og det andre! Tragisk å drive å rotte seg sammen sånn! pga en uttalelse så blir liksom alt hun sier feil?
Jeg er også ubeskrivelig lei av bærkorg måkeskrik og hennes kverulerende innlegg! For en lite hyggelig dame! Stakkars!
21:17 5.05.2008
Hvorfor er Bærkorg lite hyggelig? Fordi hun er flink til å få frem poenget sitt og stort sett vinner alt av diskusjoner her inne fordi hun er flink til å formulere seg?
21:21 5.05.2008
Fordi hun rett og slett er ganske ekkel mot andre til tider, og UTROLIG kverrulerende, hun snur og vender på ALT bare for å kverulere!
Dette er MIN mening, og du må gjene mene noe helt annet. Jeg bare svarte på en tråd som heter:
Hva irriterer deg akkurat nå!? :) SI DET, SI DET!
Og det var det som irriterte meg akkurat da!
21:27 5.05.2008
Jeg har aldri oppfattet henne som ekkel. Hva enn du legger i det..?
Snur og vender på alt for å kverrulere? Vel det er jo kranglesiden, og når ting kan tolkes på flere måter, ser jeg ikke helt hvorfor det skal være galt. Tror du har gått feil, Skravlesiden er nok den du lette etter.
23:15 8.05.2008
Interessant at du i det ene øyeblikket fordømmer "personlig drittslenging" (det var sikkert personhets du mente), for så å henge ut en enkelt bruker for å være "lite hyggelig" og kverulerende. På en krangleside. Knegg.
Hvordan føles det å møte deg selv i døra mens du skyter deg sjøl midt i den store klatten med bajs som du la fra deg på din egen legg? (Jeg er litt nysgjerrig, bare.)
21:22 5.05.2008
Lønningskontoret der jeg jobber, og NAV!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
22:35 7.05.2008
irriterer meg at jeg skal på quarten, bryllup, ferietur med andre par og IKKE kan si til noen på IHVERTFALL 2 mnd at jeg er gravid!
Irriterer meg at jeg leste om spontanaborter idag!
irriterer meg at jeg er i 6 uke og har fått bekkenløsning alt.
Irriterer meg at alt jeg spiser kommer opp eller ut med en gang.
Irriterer meg at jeg lar meg irritere så lett!
Jeg er egentlig veldig lykkelig! :-)
Irriterer meg at jeg er sår i rumpa etter å hatt diare i tre uker!
Blir så vannvittig irritert over at hver gang jeg har hjemmeeksamen kutter de strømmen!!!!! alltid en eller annen småfeil som de MÅ flikke på de dagene jeg sitter fast foran PCen!!!!!! tredje gang det siste året at dette skjer!
så nå må jeg rømme ut for å finne en plass å stikke ladern i veggen. har bare 27 min. batterikapasitet :(
Hvorfor kaller alle i norge alt sør for frankrike for SYDEN?
Jesus det irriterte meg akkurat nå! Det høres så utrolig ignorant ut, akkurat som om vi driter i hvor vi er bare det er varmt og har alkohol!
23:33 10.05.2008
At butikkene stenger tidlig dagen før helligdag. ARGH!!!!
Det er da folk trenger å handle for pokker!
Takk og lov for at Bunnpris nettopp har åpnet i borettslaget mitt :)))))))
18:50 11.05.2008
Akkurat nå irriterer det meg at jeg er i en rydde streik!! Jeg venter på at min ellers så flotte samboer skal ta å rydde og vaske leiligheten!! eekkk!
irritasjonen fortsetter med at vi ikke har en j.... cola flaske i huset!! har så lyst på cola med isbiter og sitron!!!!!!
Og at jeg har lyst på et eller annet å trøkke i meg, men vet ikke hva, og det jeg finner har jeg ikke lyst på!!!!
men det som topper hele irritasjonen i dag og de foregående ukene er: venner som ikke er gravide, som kommer med råd og tips på hva man bør gjøre i visse situasjoner i svangerskapet!!!
Hadde dere hatt barn fra før, så hadde jeg tatt i mot med åpne armer, men det har de ikke!!!! LIGG UNNA!!!
apropo dette, irriterer det meg noe helt grenseløst, at venninnene mine sier at "ååå, jeg gleder meg til vi skal på UL!!"
Faen, det er jeg og min samboer som skal dit!! og på fødestuen skal også bare jeg og min samboer være der!!!!!
AAAARRRRGGGG!!!!
Sånn deilig å få det ut.. :) Hehe.. det skal ikke være så lett serru..
takk for innlegget!:)