GRAVID og ny her på BarniMagen?
Det er gratis å melde seg inn
Velkommen! Registrer deg her
Alle forum på BIM

Terminkalkulator:
Siste mens:

(husk punktum)

Les mer om terminberegning

Keisersnittdebatten

Keisersnitt eller vanlig fødsel?

Ingen må tro at et keisersnitt er en enkel løsning for mor og barn. Det beste er å føde naturlig. Men i noen tilfeller er keisersnitt det eneste riktige, enten av hensyn til mor eller av hensyn til barnet. For mor kan dette ha både fysiske og psykiske årsaker og begge deler er like viktige.
Denne debatten er ment som en møteplass for dere som kanskje skal ta eller har fått bestemt at dere skal ta keisersnitt.
Riktig lykke til videre!
Vennlig hilsen jordmor Siri
Huff, har betente kviser. Håper jeg får ks likevel på onsdag..
21:21 21.04.2008
Hei! Står i brevet at vi ikke må ha betente kviser på kroppen, men det har jeg så og si hatt på rygg/bryst hele svangerskapet- hormonbombe delux.

Men kan de virkelig utsette ks...Noen som har opplevd dette?

Er allerede på grensen i forhold til ultralydterminen, har vel ca. seks dager igjen...
Anonym
Sv: Huff, har betente kviser. Håper jeg får ks likevel på onsdag..
21:39 21.04.2008
Hei grunnen til at man ikke skal ha betente kviser er at man er redd det skal bli infeksjon i operasjonssåret. Kommer an på hvor høyt oppe de sitter, men gå på apoteket og kjøp kamferspiritus. Er svært uttørkende på hudn, men fukt en bommuls dott med dette og gni godt inn over partiet med kviser og jeg skal garantere dt blir mye bedre på kort tid. Funker helt fenomenalt på mine iallefall.
sommerful
Du må være innlogget eller medlem for å skrive innlegg. Klikk her for å logge inn eller bli medlem

(Fyll inn mottakers e-post adresse og klikk send. Du kommer tilbake til denne siden etterpå)

------- Annonser -------