GRAVID og ny her på BarniMagen?
Det er gratis å melde seg inn
Velkommen! Registrer deg her
Alle forum på BIM

Terminkalkulator:
Siste mens:

(husk punktum)

Les mer om terminberegning

Parforhold-debatten

Dårlig selvtillit vs. hormoner??
10:07 22.04.2008
Er det bare meg som har en utrolig dårlig selvtillit for tiden, eller er det hormonene som gjør meg slik?
Jeg føler ikke at sambo har verken følelser eller har lyst på meg for tiden. Tror egentlig ikke at jeg har noen grunn til ø føle dette så sterkt, men føler meg så utrolig alene om alt.
Føler alle andre damer er sååå fine, selv om jeg aldri har slitt med utseende noengang. Føler han kikker på alt og alle utenom meg. Blir gal av dette jeg. Har også begynt å tenke på hvordan jeg vil se ut etter denne fødselen.
Anonym
Sv: Dårlig selvtillit vs. hormoner??
09:51 23.04.2008
Heisann..Helt vanlig å føle slik du gjør..Hormonene gjør oss litt små paranoide..Kan få angst av mindre..Typen synes nok du er like fantastisk som du var da han traff deg..Prøv å hev deg over de"fine" damene og tenk at han har valgt meg..Da er jeg den fineste for ham..Han liker deg for den du er og så lenge du ikke forandrer personlighet..Jobb med deg selv for det er der det ligger..Sier ikke at det er enkelt men det er bare slik det er..Ønsker deg lykke til med alt;-)
Hildemor fra vest
10:26 23.04.2008
Hvis det er en liten trøst kan du tenke på alle oss som er veldig verpesyke, men ikke gravid enda. Vi sender lange misunnelige blikk etter alle de pene damene med nydelige mager, og mennene deres som har masse oppmerksomhet rettet bare mot dem. Det er det vi ser...

Nyt graviditeten du, og ikke legg for mye i slike følelser. Selv om de føles veldig riktige akkurat der og da;)
Anonym
09:51 24.04.2008
Takk=)
Anonym
19:32 23.04.2008
Sånn har jeg det også.. Jeg syns at alle andre jenter er så fine, og fatter ikke at samboeren min gidder å være sammen med meg. Er livredd for å miste han, som han vet om. Han sier selvfølgelig at det bare er dumt å tenke sånn. Men er det rart at jeg gjør det?
TCTM
Du må være innlogget eller medlem for å skrive innlegg. Klikk her for å logge inn eller bli medlem

(Fyll inn mottakers e-post adresse og klikk send. Du kommer tilbake til denne siden etterpå)

------- Annonser -------