Dette forumet er for både damer og herrer som snart er klare for å lage barn, men som ikke helt tør/vil ta steget ennå.
Her er det vel bare å ønske lykke til:-)
Vennlig hilsen jordmor Siri
Noen andre som ikke har fstsatt tid for prøving?
15:01 22.04.2008
Vet vi skal prøve snart, men vi har liksom ikke satt noen tid.
Andre som venter litt på gjerdet?
Anonym
Sv: Noen andre som ikke har fstsatt tid for prøving?
15:07 22.04.2008
Vi ønsker begge å få barn snart, men det er litt forskjellig som må tenkes på og planlegges før vi kan sette noen dato. Mest sansynlig blir vi dessverre ikke prøvere før om over et år, og da er det så langt fram i tid. Men jeg lurer av og til på om vi tenker for grundig gjennom avgjørelsen, det er jo ikke noen polvandring vi skal ut på, og veien blir jo til mens vi går;)
Anonym
19:02 22.04.2008
Vi hadde bestemt oss for å begynne prøvingen i juli/august,men vi er akkurat nå litt usikker på det... Ikke på at vi skal prøve,men tidspunktet :p Det vi er 100% sikker på er at vi skal prøve iløpet av høsten,men om vi begynner prøvingen i juli eller i november er vi ikke sikre på.
Siden jeg nesten akkurat har begynt i ny jobb,har jeg lyst til å dryge det litt ut på høsten,mens samboeren min godt kunne ha tenkt seg å begynt nå :p Så,vi har vel ikke helt fastsatt tidspunktet,men det blir i år ;)
21:25 22.04.2008
Vi sitter nok litt på benken enda. Men det er helt sikkert at vi skal prøve, må bare finne ut hvor lenge vi skal vente med tanke på skole og jobb osv. så kan vel ta sin tid
10:17 23.04.2008
Vi har ikke satt noe tid. Vi har nettopp kjøp ny leilighet og skal flytte inn i den i starten av sommern. Men vi vil vell begynne å prøve etter hvert som vi har kommet oss i hus håper jeg.
15:01 23.04.2008
Ja. Egentlig er jeg klar. Mistet i mars, da jeg var nesten halveis i svangerskapet. Men vil så gjerne gå ned 10 kg først. Håper jeg klarer det. Litt kjedelig å vente. Mannen vil helst vente til høsten uansett. Fordi det passer best med studier. Da vil jeg være ferdig på skolen når bebien kommer.
Er litt utolmodig noen ganger. Savner å være gravid. Samtidig er det godt å ha kroppen tilbake for meg selv, og trene, slippe trøtthet.
Anonym
08:20 24.04.2008
Vi ønsker begge barn kom de frem for et par uker siden, men vi ble ikke enige om når vi skal begynne å prøve. Jeg kunne godt ha tenkt meg å slutta på pilla nå, men han vil vente litt. Men jeg håper det blir juni/juli :o)
09:15 24.04.2008
Vi hadde ikke fastsatt noen tid på forhånd. For oss var det litt er prosess, og jeg håpet pg trodde at vi snart ville bli prøvere... men da jeg kastet pillene var det egentlig ikke planlagt på forhånd! Å sette en dato så og så lang tid framover hadde ikke funket for meg uansett, så dette var en helt fin måte å gjøre det på! :)
12:40 1.05.2008
" Men jeg lurer av og til på om vi tenker for grundig gjennom avgjørelsen, det er jo ikke noen polvandring vi skal ut på, og veien blir jo til mens vi går;) "
Dette syns jeg var godt sagt!!
Anonym
08:54 7.05.2008
" Men jeg lurer av og til på om vi tenker for grundig gjennom avgjørelsen, det er jo ikke noen polvandring vi skal ut på, og veien blir jo til mens vi går;) "
Dette syns jeg var godt sagt!!
Anonym
HELT ENIG! Hvorfor tenke så mye igjennom dette? Det skjer når det skjer, for noen går det fort, for andre tar det tid. Og uansett hvor mye man tenker og grubler og planlegger blir det antakelig ikke sånn. Jeg sier hopp i det, det som skjer det skjer :-)
Sv: Noen andre som ikke har fastsatt tid for prøving?
19:20 13.05.2008
Ingen fastsatt tid her i gården heller...
Noe vagt om å bli ferdig med oppussing før prøving, så kanskje blir det prøving neste år. Jeg håper jo fælt da, at han ombestemmer seg og vil prøve før. Men i løpet av den siste måneden har jeg gått fra "Mannen ikke klar" til "Snart klar", så det er jo fremgang. :-)