GRAVID og ny her på BarniMagen?
Det er gratis å melde seg inn
Velkommen! Registrer deg her
Alle forum på BIM

Terminkalkulator:
Siste mens:

(husk punktum)

Les mer om terminberegning

April 2008 klubben

Her kan dere som har termin denne måneden utveksle erfaringer og råd. Lure på om ting er normalt og kanskje føle deg ganske normal:-)
Slit forumet med helsa!
Vennlig hilsen jordmor Siri
Trodde jeg skulle få mai-baby jeg, så ble det mars..(samme som 3.tri)
16:36 22.04.2008
Hadde termin 30.april og var sikker på at han kom til å komme seinere. Men 16.mars gikk vannet 6 1/2 uke før, på påskebesøk i Kr.sand. Ble lagt inn der og 19.mars kom verdens fineste gutt til verden! :)

Det ble ks så har ikke noe veldig spennende å fortelle om fødselen. De bestemte det dagen før. Jeg hadde ligget i senga siden søndag kveld og onsdag morgen ble det ks. Alt gikk veldig bra, utenom en forferdelig spinal-hodepine etter bedøvelsen som varte i 5-6 dager. Han veide 2025g, men fin og frisk og passe for en baby i uke 34. De fikk ikke målt han helt fordi han lå i seteleie, men ca 44 cm etter det vi målte en uke seinere.

Har vært på sykehuset i nesten 4 uker, så det er godt å komme hjem! De var helt fantastiske både på føden, barsel og nyfødt intensiv i Kr.sand og de på nyfødt intensiv i Skien! Ble overført til sykehuset hjemme i Skien etter en uke i Kr.sand. Alt har gått veldig bra, vi var på sykehuset litt lenger mest fordi han var litt treg til å spise selv. Har gått mye i mat gjennom sonde, litt pupp og mamma har pumpa og pumpa for å få til melka. Men med tålmodighet og enda mer tålmodighet gikk det til slutt! :) Så nå koser vi oss masse, deilig å kunne komme igang med hverdagen som mamma til Lucas! :)
Bobla
Sv: Trodde jeg skulle få mai-baby jeg, så ble det mars..(samme som 3.tri)
18:27 27.04.2008
Hadde termin 30 juni jeg...så kommer gutten i rekordfart 22 april...10 uka for tidlig:o) men d går da bra...1930 g å 40 cm :o) trenger litt pustehjelp å noe medisin enda...lurer sånn på hvor lenge jeg må være på sykehus...legene kan ikke si noe enda..:-/ pumper & pumper så Noah Alexander skal vokse seg stor å sterk!;o)
dolla82
Sv: Trodde jeg skulle få mai-baby jeg, så ble det mars..(samme som 3.tri)
23:13 28.04.2008
WOW.. Gratulerer med gutten!
Bruker å si til storebror på 10 år at han tok ut proppen fordi han ville ut,- han ble født 4 uker før termin p.g.av vannavgang...

Men det som var wow var at gutten er faktisk 3,4 kg lettere enn min og 14 cm kortere ved fødsel:-) Men det jevner seg etterhvert:-)

Kos deg masse sammen med vidunderet!
Guri-mamma
Du må være innlogget eller medlem for å skrive innlegg. Klikk her for å logge inn eller bli medlem

(Fyll inn mottakers e-post adresse og klikk send. Du kommer tilbake til denne siden etterpå)

------- Annonser -------