Parforhold-debatten
hva skjer med kjæresten min! |
17:55 22.04.2008 |
|---|---|
hei hei håper noen kan hjelpe meg og komme med noen gode råd.. jeg om min samboer flyttet sammen i måned før gutten vår ble født... før den tid har vi vært helge kjærester, dvs bodd ca 40 mil unna hverandre. vi har pendlet sånn i litt over et år, og først nå har vi flyttet sammen. normalt sett skal det jo være fryd og glede og flytte sammen, men vi har på en måte hoppet over det stadiet, siden babyen kom rett etter av vi flyttet sammen. vi har ennå ikke hatt sex etter fødseln, baby er nå 3 måneder. jeg føler at vi har kommet alt for fort inn i en rutine hverdag, og er litt bekymret. samboeren min synes at alt går fint, og at det er normalt å ikke ha så lyst på sex etter en fødsel... men det er jo gått 3 måneder, og jeg skulle ønske han hadde lyst på meg igjen sånn som han hadde når det bare var oss to. er det noen andre söm har hatt det sånn, som kan hjelpe meg med å forstå mannen min? han er ikke så fflink til å åpne seg rundt sånne ting så vet ikke hvordan jeg skal gå frem... tusen takk for svar :-) |
|
| Anonym | |
Sv: hva skjer med kjæresten min! |
09:39 23.04.2008 |
|---|---|
Sexlysten varierer i livet for både menn og kvinner. Men klart 3 mnd kan virke lenge. Sover babyen på samme rom som dere kan det være at han synes det blir hemmende. Kanskje er han trøtt hvis dere har mye nattevåking. Vanskelig å vite hva det er som plager han men vil anbefale deg å planlegge en kveld for "alvorsprat med nogo attåt" En kveld du er nydusjet og fresh og gjerne litt sexy kledd lager du en enkel kvelds og setter deg i sofaen ber han om å sitte ved siden av deg. Ha gjerne et teppe over dere. Mens dere sitter slik begynner du med å si at du har blitt så utrolig glad i han. Se han dypt inn i øynene litt flørtent. Stryk ham gjennom håret. Stryk han på lårene og opp mot hans edlere deler. Ikke direkte på he he. Si at nå er det så lenge siden dere har pult at du bare må ha han i kveld. Gutter liker litt dirty talk. Kan garantere at det blir noe på deg i kveld hvis du følger denne lille bruksannvisningen. Lykke til!. Gi tilbakemelding da:)) |
|
| Anonym | |
10:44 23.04.2008 |
|---|---|
La meg fortelle deg at det å flytte sammen er ikke nødvendigvis skal være så fantastisk som du legger det fram her. Tror veldig mange føler det nøyaktig slik som deg, enten det kommer et barn midt oppi det eller ikke. Problemet er gjerne at de som føler at det blir alt for fort hverdagslig og ensformig, gjerne skammer seg litt over det og dermed ikke forteller om det. Da jeg flyttet sammen med min kjæreste kom vi fort inn i et mønster der det for det meste handlet om økonomi og forventninger fra familie når det gjaldt både det ene og det andre. Vi brukte mye tid på å få snakket og jobbet oss gjennom det, for å få tatt opp igjen det som vi tidligere hadde sammen. Men etterhvert fant vi en måte å fungere sammen, og ting er bra (selv om livet fremdeles går i bølger). 4 måneder er ingenting i en slik sammenheng, spesielt når det meste av fokusen deres går rett til det lille vidunderet. Prøv å sette av tid til hverandre også innimellom, og ta tiden til hjelp. Ønsker du mer sex kan du snakke med din kjære om det, det kan være mange grunner til at han ikke tenker på sex akkurat nå. Og jeg tror egentlig at den minst sansynlige grunnen er at han ikke vil ha deg lenger. Innkjøring i et samboerskap er ofte vanskelig, men det blir som oftest bedre etterhvert. Ikke la deg knekke av alt skrytet du hører om hvor fantastisk alle har hatt det den tiden, det finnes nok flere vinklinger i de fleste tilfellene. De fleste har nok hatt en form for knekk på et eller annet punkt, men har kommet seg gjennom det etter hvert. Snakk med samboeren din om det du føler, så kanskje han etterhvert synes det er lettere å fortelle deg om sine følelser også. Lykke til! |
|
| Anonym | |
11:01 23.04.2008 |
|---|---|
Hei hei tusen takk for svar og gode råd! ha en fin dag! :-) |
|
| Anonym | |