GRAVID og ny her på BarniMagen?
Det er gratis å melde seg inn
Velkommen! Registrer deg her
Alle forum på BIM

Terminkalkulator:
Siste mens:

(husk punktum)

Les mer om terminberegning

Sex i svangerskapet - debatten

Hvordan er det med lysten?

Bli med i debatten - utveksle synspunkter og erfaringer!
Bør jeg ha sex med andre?
20:02 22.04.2008
Samboeren min vil at jeg skal ha sex med andre. Han ønsker å være med, men at det er fler som kommer i munn og inni meg. Han sier noen ganger at det er fantasi..Andre ganger ikke. Er så lei nå, at jeg vurderer å gjøre dette! Vil jo egentlig ikke selv, men blir lei av all masingen. Kan noen gi meg råd?????
Anonym
Sv: Bør jeg ha sex med andre?
21:07 22.04.2008
Jeg synes ikke du skal gjøre noe du selv sier du egentlig ikke vil. Det er du som bestemmer over din kropp. Har du ikke lyst så må du ta en alvorlig prat med samboeren din, han må respektere deg og dine ønsker. Dessuten, fantasi er ikke det samme som virkelighet.
Lykke til i alle fall.
Anonym
08:34 23.04.2008
Dette bør du absolutt IKKE gjøre. Mannen min og jeg fantaserer også om dette men vi ville ALDRI gjøre det på ordentlig. men det er opphissende å tenke på det. IKKE gjør det dersom du ikke har lyst.
Anonym
08:36 23.04.2008
Svaret er NEI!!

Dersom dette ikke ønskes av begge parter så styr unna..
Det kan lett bli konflikter av slikt i etterkant.
Man gjør ikke ting mot sin vilje for å tilfredsstille sin partners fantasi.
Anonym
09:00 23.04.2008
Skal man gjøre noe slikt må man være 110% sikker på at man vil det.
Anonym
10:50 23.04.2008
Vi kranglet om dette igår..Ingen søvn på meg og jeg sitter helt utslitt på jobb nå...Skjønner ingenting av dette, han er jo verdens mest sjalu person..Han klarer ikke at noen kikker på meg engang-hvordan i heite skal han klare dette seksuelt og dele meg..???
Jeg har tidligere vært utro og det vil jeg ikke være nå...Det er for vondt å leve med. (siden jeg synes dette er utroskap). Igår var han så idiot at han ville til og med at vi skulle gjøre det nå. Jeg er i 5.mnd!!!!!Da sa jeg klart NEI...Vet ikke om det er første gang han er i ett frigjort forhold(altså at vi kan snakke om alt etc)og det tar litt av for han...Trøtt er jeg hvertfalll...ZZZZZZZZZZZZZZZZZZz
Anonym
16:46 23.04.2008
Seriøst? Fyren er ikke god. Må ærlig innrømme at jeg syns synd på deg og babyen. Håper du var klar over dette før du/dere ble gravid.......jeg hadde stukket for lenge siden.
Anonym
22:12 7.05.2008
Å herre gud. Det er sånne historier som dette her som gjør at jeg blir takknemlig og glad fordi jeg er singel.....
Anonym
12:11 8.05.2008
Ja, roer ikke dette seg må jeg nok vurdere forholdet seriøst...Føler det nedlatende og blir veldig lei meg. Jeg ville jo aldri dele han fordi jeg elsker han!!
Anonym
Du må være innlogget eller medlem for å skrive innlegg. Klikk her for å logge inn eller bli medlem

(Fyll inn mottakers e-post adresse og klikk send. Du kommer tilbake til denne siden etterpå)

------- Annonser -------