GRAVID og ny her på BarniMagen?
Det er gratis å melde seg inn
Velkommen! Registrer deg her
Alle forum på BIM

Terminkalkulator:
Siste mens:

(husk punktum)

Les mer om terminberegning

Bekkenløsning - debatten

Bekkenløsningsdebatten

Bekkenløsning er en naturlig del av svangerskapet, og oppstår når fødselen nærmer seg. Bekkenet skal utvide seg, og derfor gjør hormoner sitt til at bekkenet forandres så barnet skal få plass. For de fleste er dette helt uproblematisk, men mange får plager og langvarige smerter. Her kan dere dele erfaringer og treffe likesinnede.

Her kan du lese om bekkenløsning
legen har gitt meg mere smerter
21:35 22.04.2008
jeg var til legen ang bekken smerter.han ba meg legge meg ned på benken. så tok han en ånd på hver hofte og presset hardt ned.nå er jeg myyye verre en før. jeg kjenner det i sidene ikke i baken.slik som før.noen andre med same opplevelse?
Anonym
Sv: legen har gitt meg mere smerter
23:41 22.04.2008
hvorfor gjorde han det, skulle han undersøke deg?? eller prøvde han å justere det selv??
jeg vet at legene jeg har vært hos har trykt å bøyd å klemt overalt på bekkenet mitt, for å finne ut hvor jeg har vondt og alt det der. egnetlig en teit måte å undersøke noen på. trykke og provosere en masse for å se om man hyler au på de rette plassene.
men jeg synes ikke det hørtes ut som det var en undersøkelse han gjorde på deg. var det bare dette han gjorde, eller var det mere??
Myrtel med blåbær
23:56 22.04.2008
bare det. han skulle undersøke sA han
Anonym
08:07 23.04.2008
jeg har også bestandig fått mere smerter i ettertid av disse undersøkelsene. de provoserer jo ved å gjøre dette. men det er ikke alltid smertene kommer akkurat når legen gjør det, slik at han får se reaksjonen. men det kommer gjerne i ettertid.
i de senere år har jeg nektet på at de skulle gjøre det, de får bare ta smertene mine på ordet mitt.
Myrtel med blåbær
Du må være innlogget eller medlem for å skrive innlegg. Klikk her for å logge inn eller bli medlem

(Fyll inn mottakers e-post adresse og klikk send. Du kommer tilbake til denne siden etterpå)

------- Annonser -------