GRAVID og ny her på BarniMagen?
Det er gratis å melde seg inn
Velkommen! Registrer deg her
Alle forum på BIM

Terminkalkulator:
Siste mens:

(husk punktum)

Les mer om terminberegning

Når mannen ikke er klar

Det er ikke alltid mannen og kvinnen får det samtidig - ønsket om å få barn.
Ofte må nok jentene jobbe litt og vente litt før de får mannen sin på gli... Her er forumet for de som venter på at mannen skal bli klar.
Kanskje du har noen gode råd til andre?
Vennlig hilsen jordmor Siri
Føler meg så alene..
22:56 22.04.2008
Hei jenter..

Har ingen å snakke med om disse følelsene. Sambo er forlengst lei av samtalen, og jeg skjønner at det er slitsomt for han. Han har vært så utrolig snill og forståelsesfull.. Vil ikke slite han ut pga dette, det vil jo slite på forholdet i lengden.

Godt å ha et forum å skrive disse tankene på.. :-)
Anonym
Sv: Føler meg så alene..
23:44 22.04.2008
Om det er noen trøst, så kan jeg fortelle deg at jeg og var klar lenge før min. men nå er jeg faktisk ganske glad at jeg ikke fikk overtalt han da.. Det er veldig deilig nå, som han gleder seg sammen med meg. Prøv å vær tålmodig, han kommer nok etter. men menn har en tendens til å ta et skritt bakover om vi maser:)

Lykke til!
Anonym
Sv: Føler meg så alene..
17:43 23.04.2008
åh forstår deg så god... jeg sliter med de samme... han vil ikke høre og sier jeg stresser han... blir så frustrert....
angie87
Du må være innlogget eller medlem for å skrive innlegg. Klikk her for å logge inn eller bli medlem

(Fyll inn mottakers e-post adresse og klikk send. Du kommer tilbake til denne siden etterpå)

------- Annonser -------