GRAVID og ny her på BarniMagen?
Det er gratis å melde seg inn
Velkommen! Registrer deg her
Alle forum på BIM

Terminkalkulator:
Siste mens:

(husk punktum)

Les mer om terminberegning

Slitere

Et forum for dere som har prøvd å bli gravide i mer en ett år eller som sliter med mange spontanaborter. I det hele tatt et forum for dere som syns at det ikke er noen lek å lage barn lenger. Her kan dere dele erfaringer og følelser og kanskje utveksle gode råd også? Tvi, tvi videre!

Vennlig hilsen jordmor Siri

Nå har jeg vel kvalifisert meg for denne siden...
12:56 23.04.2008
ikke det at jeg har mer enn 1 MA (februar 06), men jeg er nå i 24. pp uten resultat, og akupunktøren sa at det nok ikke ble noe denne måneden heller etter å ha kjent på puslen min 3-4 dager etter EL... Jeg er profesjonell EL tester, pergo- Crinone-, og metformin-bruker, og nå har jeg havnet under kjelleren... Noen som kan gi meg håp? Jeg har to friske små barn som ble til på 2. og 3. pp og en MA etter et "uhell" (null pp med andre ord) før prøvingen begynte... Jeg er snart 39 år og rimelig desperat. Tror IVF blir det neste, men er så redd for å bli skuffet gang på gang der også...

♥ gammel (p)røver ♥
Sv: Nå har jeg vel kvalifisert meg for denne siden...
10:58 25.04.2008
jeg vil råde dg til å gå te lege snarest. mye kan ha forandret seg siden du fikk dine to barn. ta prøver å send søknad om IVF.

Håper du lykkes:)
Tryne_15pp,2SA, i gang med IVF
Du må være innlogget eller medlem for å skrive innlegg. Klikk her for å logge inn eller bli medlem

(Fyll inn mottakers e-post adresse og klikk send. Du kommer tilbake til denne siden etterpå)

------- Annonser -------