Parforhold-debatten
Sint/oppgitt over sambo |
08:34 24.04.2008 |
|---|---|
I dag sto jeg opp kl 6, etter at mini hadde styra på i en og halv time... og når klokka var kvart over 6 sto sambo opp... han som sjelden er oppe før ni. Hva om han da kunne stått opp med mini så jeg kunne fått sovet mer enn 3 timer i natt?? NEIDA!! Og i de tre dagene han har hatt mini for seg selv om dagene pga at jeg har jobba så har han greid å gjøre om den to-tre timers duppen han til tre smådupper!!! Og jeg har måttet gi han middag når jeg kom hjem fra jobb halv 5! Blir så sint! Det må da være mulig å få gutten til å sove og spise til normale tider?? Skulle tru han kunne det, han som har to barn fra før.... AAAAAAAAAARGGHHHHHHHHHH!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1 |
|
| Anonym | |
Sv: Sint/oppgitt over sambo |
10:04 24.04.2008 |
|---|---|
Unødvendig å klage så mye. Stod han ikke opp kl.0615 i stedet for kl.09? Jeg leser haugevis på innlegg der alle kvinner klager over deres menn. Prøv å se det positive i dem. Vis dem at dere setter pris på dem. Mange kvinner er alenemødre. Vær glad dere som slipper. Dere som har en mann som elsker dere! Menn er som kvinner, ikke feilfrie!! |
|
| Anonym | |
10:26 24.04.2008 |
|---|---|
Å gud!!!! Du over her, det er alltid noen som har det verre! (tenk på barna i afrika!) Men det betyr ikke at du ikke har rett til å klage og få ut frustrasjon for det! Skjønner godt at du blir irritert jeg! Hadde selv tenkt å skrive et innlegg her nå og at jeg er så oppgitt over min samboer, men du kom meg i forkjøpet! ;) Jeg spurte sambo om jeg kunne sove på gjesterommet i natt fordi jeg var så sliten og han ikke skal tidlig opp. Skal jobbe kveldsvakt. Det var helt greit. Etter to timer (jeg hadde sovet i en time), kom han inn, kjempefrustrert og la seg ved siden av meg. Han hadde vondt i armen (har fått en senebetennelse og får plutselig vondt i blandt). Greit, det skjønte jeg jo. Så vi bytta, han sov i fred og ro på gjesterommet og jeg gikk inn til tulla. Hun våkna som vanlig flere ganger i løpet av natta og da kl ble 7:30 var det på tide for henne å stå opp. Jeg gav henne litt mme (mindre enn halv posjon) i et forsøk på å få henne til å sove litt til. Men det funka ikke. Siden jeg da ikke hadde sovet mer enn to timer i strekk hele natta, vekte jeg sambo og spurte om han kunne være oppe med henne så jeg fikk sove litt til. Sa at hun hadde spist bare halv posjon. Det var greit. Da jeg står opp halv ti, sitter han og snakker i telefonen, foran pcen. Snuppa er urolig og det er tid for hennes først dupp -dette vet han. Jeg spurte om han hadde gitt henne mer å spise, og det hadde han. Men skjønte fort at han løy (telte flaskene og fant ut at det stemte ikke). Sa at jeg visste at han løy, noe han tilslutt innrømte. Hans unnskyldning for å lyve var at han hadde så dårlig samvittighet for at han ikke hadde gjort det. Så lagde jeg litt mere mme for å gi henne så hun skulle få sove, men da lukta jeg at hun hadde bæsja. Da viste det seg at han ikke hadde skifta bleie på henne etter at hun sto opp. Den var kjempetung og full av bæsj... Kjente jeg ble så sint og frustrert! Han er vanligvis flink, men jeg må ofte be han om ting og minne han på ting. Av og til føler jeg at jeg må gjøre ting selv hvis det skal bli gjort... Blir sliten jeg og! Dårlig søvn lenge nå, står på med tulla hele dagen. I morgen begynner han på jobb sju, så da skal han også sove på gjesterommet. Når skal jeg få sove? I går ville han ha alenetid på kvelden, og det fikk han. 2 timer. I natt fikk han sove 5,5 timer i strekk. Til natta får han sove en hel natt... Kjenner jeg er sliten, frustrert og misunnelig, ja! :( Dette ble langt, men måtte bare få det ut! |
|
| Anonym | |
22:44 27.04.2008 |
|---|---|
Fryktelig uansvarlig far, tenk å sette seg med telefon/pc uten å gi babyen mat og skifte på henne, helt sjokka jeg... Ja, ærlig talt! Og til deg som syns kvinner klager for mye har jeg lyst til å spørre: hvorfor mener du at vi kvinner skal tåle så jævla mye dritt og være så mye mer ansvarsbevisste enn faren? Men du er vel med i en egen klubb for selvutslettere, eller så er du ganske enkelt en mann som irriterer seg over kvinner som sier i fra om det de ikke syns er riktig. Hilsen gammelt medlem av klubb for selvutslettere ... |
|
| Anonym | |
21:17 1.05.2008 |
|---|---|
Til deg som skriver at det er unødvendig og klage så mye,.. Hvorfor skal vi jenter finne oss i alt mulig? Fordi vi føder barnet så da er det bra vår oppgave og ta oss av dem og??! Men faktisk er det bedre i noen tilfeller og være a lene med barnet for da er man innstilt på at enn er 100% a lene med annsvaret.. Så slipper mann og irritere seg over mannen.. |
|
| Anonym | |