GRAVID og ny her på BarniMagen?
Det er gratis å melde seg inn
Velkommen! Registrer deg her
Alle forum på BIM

Terminkalkulator:
Siste mens:

(husk punktum)

Les mer om terminberegning

Bekkenløsning - debatten

Bekkenløsningsdebatten

Bekkenløsning er en naturlig del av svangerskapet, og oppstår når fødselen nærmer seg. Bekkenet skal utvide seg, og derfor gjør hormoner sitt til at bekkenet forandres så barnet skal få plass. For de fleste er dette helt uproblematisk, men mange får plager og langvarige smerter. Her kan dere dele erfaringer og treffe likesinnede.

Her kan du lese om bekkenløsning
Trening + Bekkenløsning.
09:30 24.04.2008
Hei. '

Jeg har ikke vært så flink å trene på en GOOOD stund.
Men tenkte kanskje å begynne litt nå. Hva er best nå som jeg begynner å bli verre og verre i bekkenet. er i Uke 14. nå.
Er litt redd for formen til den store dagen.
Oktober 26
Sv: Trening + Bekkenløsning.
18:31 24.04.2008
Hei. Jeg er også i uke 14.. Hadde store planer om å begynne å trene denne uken.. Har heller ikke trenet på leenge.. Men så ble jeg jo selvfølgelig syk og har ligget med influensa.. Men satser på å begynne å trene litt snart igjen.. Jeg har vært veldig vond i ryggen og bekken, men har vært hos en kiropraktor så nå er jeg gansge god. Tenkte jeg skulle begynne å gå turer. La smertene begrense meg etterhvert.. Tenkte også jeg skulle prøve å sykle litt etterhvert..
Ole-Brum:)
21:58 25.04.2008
jeg svømmer. blir jo noen slappe tak med bena pga bekkenet da he he. ikke akkurat noen kraftige fraspark nei. men man får rørt på alle musklene uten særlig belastning, så alle de stive musklene mine er 100 ganger bedre de to neste dagene.
så sitter jeg på en slags flytestang i bassenget og gjør syklebevegelser.
dette er ihvertfall den beste treningen jeg gjør. stort sett alt det andre gjør vondt etterpå.
Myrtel med blåbær
13:23 28.04.2008
Det står en fin artikkel om dette i siste nummeret av Gravid.
Trampemorr
Du må være innlogget eller medlem for å skrive innlegg. Klikk her for å logge inn eller bli medlem

(Fyll inn mottakers e-post adresse og klikk send. Du kommer tilbake til denne siden etterpå)

------- Annonser -------